اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

انتخابات 24 خرداد باید در افکار عمومی ماندگار شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: 24 خردادماه سال جاری با تاکیدات رهبر انقلاب بار دیگر حماسه سیاسی در کشور رقم می‌خورد و مانند دیگر حماسه‌های ایرانیان، این حماسه نیز در افکار عمومی ماندگار می‌شود.

انتخابات 24 خرداد باید در افکار عمومی ماندگار شود

به گزارش خبرگزای فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در جمع مردم روستای آبیز از توابع شهرستان زیرکوه اظهار کرد: در 24 خردادماه سال جاری با تاکیدات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه سیاسی در کشور رقم می‌خورد و این انتخابات نسبت به انتخابات‌های قبلی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار بوده چرا که همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در سراسر دنیا با تمامی تجهیزات خود برای مقابله با ایران اسلامی بسیج شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز تمامی کشورهای اسلامی با الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متوجه بیداری اسلامی شدند و مردم مسلمان و غیر مسلمان در این زمینه از ایران الگو می‌گیرند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز انتخابات ایران در دنیا از بالاترین اقتدار و امنیت برخوردار است،  عنوان کرد: به رغم هجمه‌های مستکبران عالم در طول تاریخ و فشارها و تحریم‌های مختلف این مهم در کشور در حد زیادی صورت گرفته است.

رشید اذعان داشت: اکثر انتخاباتی که در دنیا برگزار شده فقط شعاری بوده و در بسیاری از کشورهایی که دم از دموکراسی می‌زنند تنها اسیر این واقعیت‌ها هستند و ایران اسلامی تنها کشوری است که انتخابات آن به شکل دموکراسی واقعی و در پرتو موازین اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با آگاهی و هوشیاری تمام در همه مقاطع در مقابل توطئه‌های دشمنان آماده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم با حضور به موقع خود در تمامی عرصه‌ها و با تبعیت از فرمان رهبری این مهم را ثابت کرده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) قبل از هرگونه اقدام مذبوحانه‌ای نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌سازند.

رشید بیان اینکه همه امنیتی که در نظام است به یمن رهبری‌های داهیانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و حضور توده‌های مختلف مردم است، گفت: ایران همچون جزیره با ثباتی است که همه مردم دنیا آرزو می‌کنند که همچون ایران اسلامی اداره شوند.

وی یادآور شد: انتخابات سال جاری باید با برنامه‌ریزی مناسب به شکلی برگزار شود که برای همیشه در اذهان مردم و افکار عمومی ماندگار شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج سازندگی در همه مقاطع انقلاب وظایف مهمی را بر عهده داشته است، تاکید کرد: این امر مهم در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تمامی دنیای استکبار ماندگار شد و بعد از آن نیز با کارکردهای فراجناحی و مقدس در بخش‌های مختلف تبلور یافته است.

رشید ادامه داد: بسیج سازندگی برخاسته از متن و بطن توده‌های مردم است که در اجرای پروژه‌ها مقاصد مهمی چون توجه به مباحث فرهنگی، بالا بردن انگیزه‌های مردم و مشارکت فراگیر در ابعاد مختلف را دنبال می‌کند و امروز در همه جای کشور و به ویژه مجموعه استان فعالیت‌های این نهاد مقدس در راستای محرومیت‌زدایی آشکار است.

وی با بیان اینکه شهدا بستر ایجاد امنیت در کشور بوده‌اند، افزود: هر چه در خدمت به مردم تلاش کنیم باز هم وظیفه خود را نسبت به شهدا ادا نکرده‌ایم و با تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری تمامی گلزارهای شهدای سراسر استان بازسازی می‌شود.

انتهای پیام/22481/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول