اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی:

نخستین سند تحکیم بنیان خانواده در خراسان جنوبی نوشته شده است

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: نخستین سند تحکیم بنیان خانواده در خراسان جنوبی نوشته شده است.

نخستین سند تحکیم بنیان خانواده در خراسان جنوبی نوشته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه‌سادات جلیلی‌حسینی ظهر امروز در مجمع عالی قشر بسیج جامعه زنان در خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج در راستای حفظ ارزش‌ها و اهداف تعالی نظام مقدس اسلامی نقش بسزایی دارد. 

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت خراسان جنوبی بسیجی هستند، ادامه داد: اگر بسیجیان به شرافت و نهضتی رسیده‌اند به خاطر ولایت‌مداری آنها است.

خراسان جنوبی کمترین آسیب در جنگ نرم را دارد

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی افزود: نمونه‌های سنگربندی در این استان به ‌گونه‌ای است که کمترین آسیب را در جنگ نرم متحمل شده است.

جلیلی‌حسینی با بیان اینکه هیچ‌کس در خراسان جنوبی خود را جدای از بسیج نمی‌داند، اضافه کرد: زنان هم بیشترین نقش را در خلق حماسه ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های سبک زندگی در راستای اقتصاد مقاومتی، اجرای جشن کوثر بیش از سهمیه، نظارت بر برنامه‌های مقاومتی از اقدامات صورت گرفته در بسیج جامعه زنان است.

نخستین سند تحکیم بنیان خانواده در خراسان جنوبی نوشته شده است

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی برنامه‌های عفاف و حجاب و همایش زنان ایثارگر در منطقه رزمایش که سه سال به عنوان ستون‌های پایداری برگزار شده را از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان برشمرد.

جلیلی‌حسینی با بیان اینکه نخستین سند تحکیم و بنیان خانواده در خراسان جنوبی نوشته شده است، اذعان داشت: این سند به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی  به اداره‌ها فرستاده شده است. 

وی از برگزاری طرح شمیم معرفت در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح برگرفته از اصول دینی برگزار شده است.

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی آموزش مربیان طرح صالحین برای بنیان خانواده، برگزاری طرح عفاف و حجاب به صورت چهره به چهره، افتتاح مهد و پیش‌دبستانی در خراسان جنوبی را از دیگر اقدامات جامعه بسیج زنان استان برشمرد.

انتهای پیام/69013/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول