اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی:

سرمشق گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س) سبب تحکیم خانواده است

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی درس گرفتن از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را مایه تعالی زندگی دانست و گفت: سرمشق گرفتن از زندگی این بانوی والا مقام سبب تحکیم بنیاد خانواده می‌شود.

سرمشق گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س) سبب تحکیم خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیده معصومه جلیلی حسینی ظهر امروز در همایش روز زن با تبریک ولادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: به جایگاه و مقام زن در اسلام تاکید فراوان شده است.

وی ادامه داد: زنان ما باید در زندگی خود از سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) استفاده کنند تا زندگی موفقی داشته باشند.

فضای ارزشی را از فاطمه بیاموزید

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی درس گرفتن از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را مایه تعالی زندگی دانست و افزود: سرمشق گرفتن از زندگی این بانوی والا مقام سبب تحکیم بنیاد خانواده می‌شود.

جلیلی حسینی تصریح کرد: زنان ما باید الگوی زندگی خود را به عنوان مادر و همسر از حضرت فاطمه(س) یاد بگیرند که خود الگوی کامل زن و مادر بوده است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان زن باید فضای ارزشی را از حضرت زهرا(س) کسب کنیم، یادآور شد: این امر سبب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حضور زنان از صدر اسلام در مسائل اقتصادی

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی حضور بانوان در امور اقتصادی را امری مهم عنوان کرد و اذعان داشت: از صدر اسلام زنان در مسائل اقتصادی زندگی مشارکت داشته‌اند.

جلیلی حسینی اضافه کرد: بانوان نباید اجازه دهند تا فضای آرام زندگی آنها که برای تعالی آن تلاش کرده‌اند از بین برود.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن مبنی بر اینکه اهل ایمان دروغ نمی‌گویند و فرزندانشان را نمی‌کشند،‌ متذکر شد: اگر الگوهای اسلامی را برای تربیت فرزندانمان در زندگی اجرا نکنیم عملا فرزندکشی کرده‌ایم.

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی اعتماد، اطمینان، تحسین و همدلی را از ارکان زندگی دانست و خاطر نشان کرد: با اجرای این ارکان در زندگی می‌توان سبب تعالی بهتر آن شد.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول