اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان بزرگ:

نمی‌خواهیم جلیلی به هر قیمتی رای بیاورد / به دنبال اسپانسر مالی نیستیم

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان بزرگ گفت: جلیلی باید با رای مردم و بدون هیچ ناخالصی رئیس‌جمهور شود و ما حاضر نیستیم با انجام کارهایی منافی اخلاق سبب رای آوردن وی شویم.

نمی‌خواهیم جلیلی به هر قیمتی رای بیاورد / به دنبال اسپانسر مالی نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی وکیلی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با مبلغان ستاد جلیلی در محل ستاد مرکزی وی اظهار کرد: انقلاب ما بیش از آن که انقلاب سیاسی و اقتصادی باشد، انقلابی فرهنگی است.

وی افزود: البته سیاست و اقتصاد هم جزو مهمی از انقلاب ما برشمرده می‌شود اما وجه غالب گفتمان فرهنگی است.

وکیلی با بیان اینکه باید برنامه‌ها و سیاست‌ها در نظام از دل مکتب اسلام جوشیده باشد، خاطرنشان کرد: مکتب اسلام مکتبی در مسیر سعادت و کمال بشری است.

* هیچ یک از دولت‌های گذشته گفتمان اسلامی را به طور کامل محقق نکردند

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان بزرگ تاکید کرد: دولت‌های گذشته گفتمان اسلامی که از دل اندیشه ناب شیعی بیرون آمده باشد را به خوبی محقق نکردند.

وی ادامه داد: باید رئیس قوه مجریه‌ای روی کار بیاید که سیاست‌های خود را بر مبنای اندیشه‌های دینی عملی کند؛ این ویژگی شاخص در فردی چون جلیلی به وضوح مشخص است.

وکیلی یادآور شد: یکی از نقاط قوت جلیلی این است که در عین علمی بودن و غنای دانش، توجه ویژه‌ای به علما و مکتب اسلام به ویژه مکتب اهل بیت دارد.

* نمی‌خواهیم جلیلی به هر قیمتی رای بیاورد / ستاد جلیلی علیه کسی کار نمی‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان بزرگ با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید استکبارستیز باشد، گفت: وجه استکبارستیزی نیازمند مدیریت امروز است.

وی با اذعان این مطلب که ستاد جلیلی علیه کسی کار نمی‌کند، تاکید کرد: برای تبلیغات در ستاد جلیلی چندین خط قرمز وجود دارد که مهم‌ترین آن این است که نمی‌خواهیم جلیلی به هر قیمتی رای بیاورد.

وکیلی افزود: جلیلی باید با رای مردم و بدون هیچ ناخالصی رئیس‌جمهور شود و ما حاضر نیستیم با انجام کارهایی منافی اخلاق سبب رای آوری وی شویم.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان بزرگ گفت: رعایت شریعت و اخلاق و همچنین قانون‌مداری دو اصل مهم دیگر در ستادهای تبلیغاتی وی است.

*به دنبال اسپانسر مالی نیستیم

وی با بیان اینکه جلیلی مورد تایید علما و مراجع است، گفت: در حوزه تبلیغات به صراحت اعلام می‌کنیم که هیچ منبع و اسپانسری نداریم و حتی دنبال این مسئله هم نیستیم.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول