اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت:

دانش‌آموزان جیرفتی رتبه اول مسابقات قرآن کرمان را کسب کردند

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه جیرفتی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان کرمان موفق به کسب رتبه اول شدند.

دانش‌آموزان جیرفتی رتبه اول مسابقات قرآن کرمان را کسب کردند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه جیرفتی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان کرمان در رشته‌های قرآن، احکام، اذان، انشا، نماز، نهج‌البلاغه، قرائت، حفظ و مفاهیم موفق به کسب رتبه اول در میان 32 شهر شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 39 نفر در این دوره از مسابقات رتبه اول تا سوم را کسب کردند، افزود: از این تعداد 19 نفر مقام اول، 11 نفر رتبه دوم و 11 نفر رتبه سوم را کسب کردند که از 19 نفر اول 17 نفر به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

علیدادی با اعلام خبر راهیابی تئاتر هنرستان صدیقه کبری به مرحله کشوری تصریح کرد: تشکیل کلاس‌های قرآن در ماه مبارک رمضان در مراکز و بخش‌های دارالقرآن و کانون‌ها توسط نیروهای جدید و کلاس‌های ورزش، رایانه، خیاطی، افلاک‌نما و گلدوزی در کانون‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های اوقات فراغت تابستان هستند.

وی زمان برگزاری کلاس‌ها را از یکم تیر ماه تا پایان شهریور ماه اعلام کرد و بیان داشت: این برنامه‌ها نیز در سطح روستاهای پر جمعیت نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80009/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول