اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان‌:

‌بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست پولی شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان گفت: آئین‌نامه اجرایی قانون اخذ ورودیه از بازدیدکنندگان مناطق تحت مدیریت و موزه‌های تاریخ طبیعی صادر شد.

‌بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست پولی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان، قربانعلی محمدپور از صدور آئین‌نامه اجرایی قانون اخذ ورودیه از بازدیدکنندگان مناطق و موزه‌های تاریخ طبیعی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

وی افزود: در ماده یک، سازمان حفاظت محیط زیست مجاز است در قبال ارائه خدمات و تسهیلات برای بازدید، توقف و استفاده از موزه‌های تاریخ طبیعی، نمایشگاه‌ها و مناطق تحت مدیریت از بازدیدکنندگان و استفاده‌کنندگان و دریافت‌کنندگان خدمات از طریق صدور بلیط وجه دریافت کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان بیان داشت: طبق ماده 2 نیز بهای بلیط ورودیه از نمایشگاه‌ها و موزه‌های تاریخ طبیعی برای هر نفر 10 هزار ریال است و بهای بلیط ورودیه برای دانشجویان و دانش‌آموزان با ارائه معرفی نامه معتبر از مراکز آموزشی مربوطه، نصف بهای تعیین شده است.

وی تصریح کرد: در رابطه با بازدید رایگان نیز طبق ماده 3 این آئین‌نامه سازمان می‌تواند در مواقع و روزهای خاص از قبیل اعیاد و مناسبت‌های زیست محیطی و... نیز به منظور مطالعات و تحقیقات علمی و آموزشی اجازه بازدید و استفاده از موزه‌ها و نمایشگاه‌ها را به صورت رایگان صادر کند.

محمدپور خاطرنشان کرد: طبق ماده 4 نیز بهای بلیط بازدید ورودیه در آن دسته از مناطق تحت مدیریت سازمان که شرایط و امکان بازدید یا توقف و استفاده از مناطق مذکور فراهم شده است برای ایرانیان به ازای هر دستگاه خودرو  50 هزار ریال و هر نفر سرنشین یا پیاده 10 هزار ریال و برای اتباع خارجی به ازای هر دستگاه خودرو و هر نفر سرنشین یا پیاده 500 هزار ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/89006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول