اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بهبود کیفیت کار تیمی در بخش‌های اورژانس صورت گرفت

اجرای پژوهش عملیاتی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نخستین پژوهش عملیاتی با هدف بهبود کیفیت کار تیمی در بخش‌های اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا شد.

اجرای پژوهش عملیاتی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر،  فرخنده شریف استاد راهنما در این پژوهش گفت: این پژوهش که طرح مصوب معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است بیش از دو سال به طول انجامید و یافته‌های آن در جلسه دفاع از رساله دکترای زهرا خادمیان در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز ارائه شد.

زهرا خادمیان دانشجوی دکترای پرستاری نیز گفت: فرخنده شریف مجری طرح و سید ضیاءالدین تابعی، حمیدرضا عباسی و شهرام بلندپرواز استادان مشاور و عباس عباس‌زاده همکار اینجانب در این پژوهش بودند.

بر اساس این گزارش، همچنین نخستین فیلم مستند آموزشی تیم احیا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز رونمایی شد.

سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) ضمن بیان این مطلب گفت: در این فیلم شیوه مراقبت از مصدومان حوادث بر اساس هماهنگی تیم بین حرفه‌ای آموزش داده شده است.

فرخنده شریف افزود: فیلم مستند آموزشی تیم احیا با همکاری مرکز تحقیقات ترومای شیراز و دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز بر اساس یافته‌های پژوهش اینجانب، سید ضیاءالدین تابعی، حمیدرضا عباسی، شهرام بلندپرواز و زهرا خادمیان در بیمارستان شهید رجایی شیراز تهیه شده است.

وی اضافه کرد: این فیلم در مراسمی با حضور مسئولان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) و بیمارستان شهید رجایی شیراز رونمایی شد.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول