اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان:

بیش از یک‌هزار و صد بیمار کلیوی در زنجان تحت حمایت هستند

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان مجموع بیماران تحت حمایت این انجمن خیریه را در حال حاضر یک‌هزار و 170 بیمار اعلام کرد.

بیش از یک‌هزار و صد بیمار کلیوی در زنجان تحت حمایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی ظهر امروز در مراسم بازدید خیران و برخی مسئولان استان از جمله نمایندگان زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از ساختمان در دست احداث مجتمع تخصصی، آموزشی و پیشگیری و تحقیقاتی انجمن کلیوی استان زنجان با اشاره به اینکه این انجمن کار خود را با حمایت از 100 بیمار آغاز کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد این بیماران در سطح استان به بیش از 10 برابر افزایش یافته است.

وی مجموع بیماران تحت حمایت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان را در حال حاضر یک‌هزار و 170 بیمار اعلام کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان تصریح کرد: تحت حمایت قرار دادن این تعداد بیمار با کمک گرفتن از خیران، از افتخارات این انجمن است.

شهرستان‌های استان مرکز دیالیز دارند

وی به وجود مراکز دیالیز در همه هفت شهرستان استان زنجان اشاره و اضافه کرد: با تاسیس مراکز دیالیز بیمارانی که در این شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، از رنج سفر به مرکز راحت شده‌اند.

طهماسبی تعداد بیماران دیالیزی استان زنجان را 250 نفر اعلام کرد و ادامه داد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی در صدد کاهش هزینه‌های بیماران و خانواده‌های آنها است.

وی افزود: زمین مورد استفاده برای احداث مجتمع تخصصی، آموزشی و پیشگیری و تحقیقاتی انجمن کلیوی استان زنجان از مسکن و شهرسازی سابق خریداری شده و بقیه کارهای مربوط به احداث توسط خیران انجام شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان مجتمع تخصصی، آموزشی و پیشگیری و تحقیقاتی انجمن کلیوی استان زنجان را یکی از اقدامات اساسی برای پیشگیری از بیماری‌های زمینه‌ای اعلام کرد و گفت: هدف اصلی از احداث این مجتمع آموزش‌ راه‌های پیشگیری از بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون و دیابت است که جزو بیماری‌های پر هزینه محسوب می‌شوند.

وی تعداد بیماران همو دیالیزی را در استان زنجان 260 بیمار عنوان کرد و افزود: 320 بیمار تحت مراقبت و پیشگیری هم در این استان تحت حمایت هستند.

طهماسبی تعداد بیماران همو دیالیزی تحت حمایت انجمن را در سطح استان زنجان 260 بیمار عنوان کرد.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول