اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در گفت‌وگو با فارس:

نمود حماسه سیاسی تمکین به قانون است

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمودهای حماسه سیاسی، تمکین افراد احراز صلاحیت نشده به قانون است و این مهم با رعایت اخلاق سیاسی باید عملی شود.

نمود حماسه سیاسی تمکین به قانون است

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: باید با تمام قوا برای برگزاری انتخاباتی در شأن نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد.

وی تمکین به قانون شورای نگهبان را مهم دانست و افزود: عدم تمکین به قانون خارج از اصول و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

کاندیداها با اتحاد ایجاد آرامش کنند / تنش‌زایی به نفع دشمنان است

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما اگر مردم را دوست داریم و برای خدمت به آن‌ها کاندیداها شده‌ایم باید به قانون احترام بگذاریم و مطابق با آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم باید با تمکین به قانون باعث ایجاد اتحاد و آرامش بین مردم و مسئولان باشیم.

نوری با اشاره به ترفندهای دشمن برای ایجاد خلل در انتخابات خاطرنشان کرد: هر گونه حرکت و تنش اجتماعی توسط کاندیداهای احراز صلاحیت نشده می‌تواند باعث بر هم خوردن جو و آرامش کشور شود و این فقط به سود دشمنان نظام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: دشمنان این انقلاب همواره درصدد اختلاف‌افکنی و متشنج کردن اوضاع کشور هستند و باید توجه داشت که بهانه دست آن‌ها داده نشود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آرمان‌های امام راحل افزود: برای اینکه در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) حرکت کنیم نباید از آن چارچوبی که مشخص شده خارج شوم.

افراد تأیید صلاحیت شده نیز باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

وی انتخاب اصلح را برای کشور ضروری دانست و گفت: باید با انتخاب فرد اصلح بتوانیم آرمان‌های امام را محقق کرده و زمینه ایجاد حماسه‌های دیگر را محقق کنیم.

نوری با اشاره به شرایط حساس کشور ادامه دارد: در حال حاضر شرایط کشور به صورت بین‌المللی سنجیده می‌شود و تمام توجه جامعه بین‌المللی معطوف انتخابات پیش‌رو است.

وی با اشاره به افراد تأیید صلاحیت شده خاطرنشان کرد: افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز شده است نیز باید اخلاق سیاسی را رعایت کنند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کاندیداها برای اثبات خودشان دیگران را تخریب نکنند و تا باعث برهم خوردن فضای آرامش کشور نشوند.

انتهای پیام/72001/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول