اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

دنیا نظاره‌گر رفتار ملت ایران در انتخابات است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: انتخابات آبروی کشور است و دنیا نظاره‌گر رفتار ملت ایران در این انتخابات است.

دنیا نظاره‌گر رفتار ملت ایران در انتخابات است

عباس خسروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری خردادماه از ابعاد مختلفی حائز اهمیت است، اهمیت این انتخابات به قدری است که نه تنها در داخل کشور ذهن‌ها را به خود مشغول کرده، بلکه دنیا چشم به آن دوخته است.

وی ادامه داد: کشورهای دنیا اعم از دوست و دشمن نظام جمهوری اسلامی منتظر نتایج انتخابات 24 خرداد هستند، آنهایی که این انتخابات برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است، اخبار و رخدادهای لحظه به لحظه انتخابات را دنبال می‌کنند.

*دشمن می‌کوشد جریان انتخابات را به سمت مطالبات خود سوق دهند

عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دولت‌های متخاصم به دنبال اهداف خود هستند و تلاش می‌کنند جریان انتخابات را به سمت مطالبات خود سوق دهند، خاطرنشان کرد: آنها از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی‌های خود را برای اثرگذاری بر انتخابات انجام داده‌‌اند و با دقت حوادث صحنه را دنبال می‌کنند، آنان در قبال انتخابات برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده‌اند که متناسب با شرایط کشورمان آنها را پیگیری می‌کنند.

خسروانی تصریح کرد: در وهله اول تمام تلاش آنها این بود که نگذارند، انتخاباتی در کشور برگزار شود، اما با سد حکم رهبری و مسئولان متعهد و ملت بزرگ ایران مواجه شدند و از آن چشم‌پوشی کردند، در وهله دوم نیز تلاش می‌کنند تا مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شوند.

* بنگاه‌های رسانه‌ای غرب در حال مسموم کردن فضا و سیاه‌نمایی علیه کشور هستند

وی افزود: تمام بنگاه‌های رسانه‌ای غرب به رهبری رژیم صهیونیستی در حال مسموم کردن فضا و سیاه نمائی علیه نظام و کشور هستند، هدف آنان تأثیرگذاری بر اذهان مردم به منظور نا‌‌امیدی و یأس از شرایط موجود و بی‌رغبتی به انتخابات است.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: نگاهی به اخبار و گزارش‌های یکسویه مغرضانه و بی‌اعتبار رسانه‌های بیگانه که مملو از حس نا‌امیدی از شرایط کشور است، نشان می‌دهد که آنان سرد و بی‌روح کردن انتخابات را در دستورکار خود قرار داده‌اند.

خسروانی یادآور شد: تجربه برگزاری انتخابات در کشور ما نشان داده که تلاش‌های رسانه‌های بیگانه حتی در شرایطی که امروز بسیاری از مردم به این رسانه‌ها دسترسی دارند با شکست مواجه شده و نتوانسته است مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کند، رهبر معظم انقلاب در جایی فرموده‌اند: «آنطورى که ما ملت خودمان را تجربه کرده‌ایم، آنطورى که لطف و فضل الهى را مکرر آزموده‌ایم، این ملت در این نوبت هم مثل نوبت‌هاى قبل، مشت محکمى به دهان دشمن خواهد زد. مردم به توفیق الهى در این انتخابات یک آزمون افتخارآمیز دیگرى را به صحنه خواهند آورد و بر افتخارات خودشان خواهند افزود، این لطف الهى است؛ انشاءاللّه تحقق پیدا خواهد کرد».

*ایران جزو برترین کشورها به لحاظ مشارکت مردمی در انتخابات است

وی با بیان اینکه بی‌اعتمادی مردم به تحلیل‌ها و اخبار رسانه‌های بیگانه باعث شده که مردم تحت تأثیر جنگ روانی آنان قرار نگیرند و در روز انتخابات با حضور خود تمام تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌های بیگانگان را خنثی کنند، خاطرنشان کرد: با وجود همه تبلیغاتی که علیه نظام انتخابات کشور صورت می‌گیرد، جمهوری اسلامی ایران جزو برترین کشورها به لحاظ مشارکت مردمی در انتخابات است، امتیازی که بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی از آن محروم‌اند، قطعاً دشمنان انقلاب اسلامی در این سناریو راه به جایی نخواهند برد و یارای مقابله با بصیرت انقلابی ملت ایران را نخواهند داشت.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی، تلاش معاندان انقلاب برای تأثیرگذاری بر آرای مردمی و سوق دادن آن به سمت کاندیدایی که همخوانی بیشتری با سیاست‌های آنان دارد را از دیگر اقدامات دشمنان دانست و ادامه داد: قطعاً دشمنان انقلاب مواضع کاندیداها را به دقت مطالعه خواهند کرد و از نامزدی حمایت می‌کنند که کم‌ترین چالش و درگیری را با آنان داشته باشد.

*رمز خنثی‌سازی توطئه‌ توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب است

خسروانی بیان داشت: رمز خنثی‌سازی این توطئه نیز توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است، ایشان به فراخور شرایطی که کشور در آن قرار دارد، ویژگی‌ها و معیارهایی را برای انتخاب اصلح بیان فرموده‌اند که همه نیروهای معتقد به نظام و انقلاب باید این ویژگی‌ها را با کاندیداهای موجود در صحنه مقایسه کنند و به فرد اصلح برسند.

به گفته وی، طبق فرمایش امام(ره) کسانى باید سر کار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در راستای هدف‌هاى انقلاب باشد، آنچه ما در این سال‌هاى طولانى از خیرات و برکات به دست آورده‌ایم، به برکت هدف‌هاى انقلاب بوده است؛ هر جایى که ما کم آوردیم، عقب ماندیم، شکست خوردیم، به خاطر غفلت از هدف‌هاى انقلاب اسلامى و هدف‌هاى اسلامى بوده است، کسانى سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا»باشند؛ اهل استقامت، اهل ایستادگى باشند؛ زرهى پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند، شعارها را نگاه کنید، ببیند شعارهایى که تعیین می‌کنند، چه جور شعارهایى است؟

این کارشناس مسائل سیاسی متذکر شد: گاهى بعضى‌ها - البته اشتباه می‌کنند - براى جلب آراء شعارهایى می‌دهند که این شعارها از حدود قدرت و اختیاراتشان بیرون است؛ اینها را مردم هوشمند ما می‌توانند بشناسند، مراقبت و دقت کنند. آنچه که براى مردم لازم است، آنچه که فوریت بیشترى دارد، آنچه که با واقعیات و امکانات کشور سازگار است، آنچه که به افزایش قدرت درونى ملت مى‌انجامد، آنها را در شعارهایشان بگنجانند؛ این یکى از معیارها است.

* رسانه‌های بیگانه مهره مورد نظر خود را به طور مستقیم و غیرمستقیم تبلیغ می‌کنند

خسروانی با بیان اینکه امروز رسانه‌های بیگانه مهره مورد نظر خود را به طور مستقیم و غیرمستقیم تبلیغ می‌کنند و این موضوع کار را در انتخاب فرد اصلح آسان‌تر می‌کند، گفت: دوستان انقلاب اسلامی نیز روند این انتخابات را دنبال می‌کنند و برای آنها نیز انتخاب فردی مؤمن و انقلابی و معتقد به تداوم راه امام و رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی یک آرزوی بزرگ است.

وی افزود: ملت‌های مسلمان دنیا و همه مستضعفان و آزادگان جهان ایران اسلامی را الگوی خود می‌دانند و به این انقلاب چشم امید دوخته‌اند، امروز جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مستکبران و صهیونیسم بین‌الملل است و به عنوان ملجأ و پناهگاه مبارزان و مجاهدان جهان مطرح است، امروز سرنوشت بیداری اسلامی و عبور از پیچ تاریخی به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران گره خورده است،‌ به طوری که انتخاب فردی انقلابی و در راستای منویات رهبری و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی روحیه آنان را در راه مبارزه و مقاومت دوچندان خواهد کرد، بالعکس انتخاب فردی محافظه کار و سازشکار در برابر قدرت‌ها گرد ناامیدی را بر جهره آنان خواهد پاشید.

* انتخابات در ایران ضمن آنکه یک رقابت ملی است یک نبرد بین‌المللی نیز هست

عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با تأکید بر اینکه انتخاب ما یک موضوع بین‌المللی است، گفت: رهبر معظم انقلاب هم در جمع اقشار مختلف مردم فرمودند: همه ملت ایران، امروز انتخاب شما به یک موضوع مهم بین‌المللی تبدیل شده است،‌ این موارد نشان می‌دهد که انتخابات در کشور ایران ضمن آنکه یک رقابت ملی و درونی است، یک نبرد بین المللی نیز هست، نبردی که در یک سوی آن ملت ایران و در سوی دیگر آن دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: طبیعتاً در این مبارزه دو هدف در مقابل هم قرار می‌گیرند؛ رهبر انقلاب در جایی فرمودند: «شما که در انتخابات شرکت می‌کنید، دنبال یک فرد اصلحى می‌گردید که بتواند کشورتان را با همین سرعت، بلکه بیش از این پیش ببرد؛ هم در عرصه‌ مادى، هم در عرصه‌ى معنوى. شما دنبال انتخاباتید، براى اینکه کسى یا کسانى، دولتى، رئیس جمهورى بتواند عزت شما را بالا ببرد، استقلال شما را عمیق‌تر کند، وضع زندگى شما را بهتر و مرفه‌تر کند، گره‌ها را باز کند، امید و شور و شوقى در کشور به‌وجود آورد؛ اما دشمن شما درست بعکس، مایل است انتخاباتى انجام بگیرد - حالا که بنا است انجام بگیرد، البته اگر می‌توانستند کارى کنند که انتخابات انجام نگیرد، آن کار را می‌کردند؛ اما حالا که بالاخره چاره‌اى ندارند و انتخابات انجام خواهد گرفت انتخاباتی برگزار شود که براى آینده‌ کشور این محسّنات را نداشته باشد؛ بلکه کشور را به سمت وابستگى و ضعف و به سمت عقب‌ماندگى در صحنه‌هاى گوناگون حرکت دهد، کشور را به عقب بکشاند و به عقب براند، آنها هدفشان این است. پس دو تا هدف در مقابل هم قرار دارد هدف ملت ایران، هدف جبهه‌ دشمنان»

*حماسه سیاسی تأمین‌کننده همه مطالبات به حق ملت از فرصت انتخابات خواهد بود

خسروانی افزود: در این مبارزه ملت ایران چگونه پیروز خواهد شد؟ چگونه می‌توان هم از ابعاد داخلی و هم از بعد بین المللی پیروز میدان انتخابات بود؟ چگونه می‌توان این انتخابات را به یک فرصت و امتیاز برای کشور تبدیل کرد؟ راهکار موفقیت در این جبهه به فرموده رهبری خلق حماسه سیاسی است، حماسه سیاسی تأمین کننده همه مطالبات به حق ملت از فرصت انتخابات خواهد بود، حماسه سیاسی یعنی با وجود همه مشکلات و فشارها و همه تهدیداتی خارجی و انبوهی از تبلیغات و جنگ روانی حضوری گسترده‌تر از گذشته در پای صندوق‌های رأی داشت و در وهله اول به انقلاب و تداوم راه امام و شهیدان رأی دوباره داد و به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفت و به دنیا اعلام کرد که همچنان در مسیر انقلاب و ارزش‌های الهی قرار داریم و به آرمان‌های امام و شهدا پایبند هستیم.

*حضور گسترده ملت در پای صندوق‌های رأی یعنی اقتدار و عزت نظام اسلامی

وی ادامه داد: حضور گسترده ملت در پای صندوق‌های رأی یعنی اقتدار و عزت نظام اسلامی، یعنی شکست سال‌ها توطئه و تهدید و فشار و در وهله دوم با انتخاب فردی اصلح، ولایی و انقلابی، مدیر و مدبر سکان هدایت مدیریت اجرایی کشور را به اهلش بسپاریم تا بتواند کشور را در مسیر پیشرفت و تعالی هدایت کند و بازوی توانمند رهبری در تحقق اهداف عالیه نظام باشد، اینها اهدافی است که دشمن برای محقق نشدن آن زمان و هزینه زیادی را صرف کرده است.

* در برگزاری انتخاباتی حماسی تلاش‌های خود را به کار ببندیم

عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اگر انتخابات کشور ایران مورد توجه کشورهای مختلف جهان است، نشان از اقتدار و صلابت و نقش تعیین‌کننده جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه‌ای و جهانی است، گفت: همه ما وظیفه داریم تا در برگزاری انتخاباتی بزرگ و حماسی همه تلاش‌های خود را به کار ببندیم،‌ چراکه انتخابات مظهر آبروی کشور است و دنیا نظاره‌گر رفتار ما در این انتخابات است.

انتهای پیام/87001/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول