اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

ملاک هیئت‌های اجرایی انتخابات قانون باشد

فرماندار بافت گفت: رهبری حرف اول و آخرشان در انتخابات رعایت و احترام قانون بوده است که این ملاک هیئت‌های اجرایی و بازرسان در امانت‌داری از حق مردم است.

ملاک هیئت‌های اجرایی انتخابات قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز پیش از ظهر امروز در جلسه توجیه برگزار کنندگان انتخابات گفت: سال‌جاری، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است و با این عنوان 24 خردادماه حماسه‌ای به یاد ماندنی می‌شود و به یاد ماندنی شدن آن هم به مردم بستگی دارد.

وی افزود: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب از سال قبل و در سفر به خراسان شمالی در مورد اهداف شوم دشمن در انتخابات امسال روشنگری کرده‌اند و فرمودند  دشمن بیکار ننشسته و برای قبل، هنگام و بعد از انتخابات برنامه چیده است.

بهروز تصریح کرد: ایران اسلامی در همه عرصه‌ها همیشه پیروز بوده و آزمایش خود را پس داده است و ما خدا را شاکر هستیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که در آن انتخابات و تعیین سرنوشت کشور در دستان مردم قرار دارد.

وی عنوان کرد: با وجود همه تنگناها و فشارهایی که از ابتدا تا به امروز بر ایران اسلامی وارد کردند اما ما با قدرت جلو رفته‌ایم و شعور اجتماعی، خودباوری، استقلال فرهنگی و ... از مهم‌ترین دستاوردهای ما بوده است.

بهروز خاطر نشان کرد: آگاه باشید که دشمن در 34 سال گذشته هر آنچه کار که می‌شد در راستای تخریب یک کشور و تضعیف آن انجام داد و با تحریم‌هایی که امسال برای ما ایجاد کردند این تلاش برای تخریب را کامل کردند.

وی اظهار داشت: ملتی که برای دینشان از جان خود گذشته‌اند و خون هزاران نفر ریخته شد و دینشان بهترین دین، رهبرشان بهترین رهبر، مگر می‌شود با تهدید و  تحریم  از  پای در آید، پرچم جمهوری اسلامی باید به دست امام زمان (عج) برسد.

بهروز عنوان کرد: امنیت تا زمانی که هست به چشم نمی‌آید اما آن زمانی که از بین برود بالاترین نعمت قلمداد می‌شود و ما نیز امن‌ترین کشور را داریم و آن هم مدیون خون شهدا هستیم که نباید از یادمان برود.

وی گفت: رهبری حرف اول و آخرشان در انتخابات رعایت و احترام قانون بوده است که این ملاک هیئت‌های اجرایی در امانت‌داری از حق مردم است و اولویت اصلی من به عنوان برگزار کننده انتخابات و شما به عنوان بازرسان و هیئت‌های اجرایی است.

انتهای پیام/80024/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول