اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گرمی:

901 داوطلب انتخابات شوراها تأیید صلاحیت شده‌اند

فرماندار شهرستان گرمی گفت: بیش از 901 نفر کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان گرمی تأیید صلاحیت شده‌اند.

901 داوطلب انتخابات شوراها تأیید صلاحیت شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل محمود علایی امروز در جلسه ستاد انتخاباتی شهرستان گرمی اظهار داشت: از 950 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا 49 نفر رد صلاحیت شدند و 901 نفر به تأیید نهایی هیئت‌های اجرایی و نظارت رسیده‌اند که می‌توانند از 16 خردادماه تبلیغات خود را شروع کنند.

وی تصریح کرد: این کاندیداها می‌توانند در سه بخش انگوت، موران و مرکزی رقابت تنگاتنگی داشته باشند تا به پارلمان محلی راه یابند.

علایی با اعلام اینکه مردم گرمی بی‌صبرانه منتظر خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد هستند، خاطر نشان کرد: همه واجدین شرایط در این شهرستان به یقین پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و با ادای تکلیف دینی، شرعی و اسلامی خود می‌کوشند تا به صورت گسترده پشتیبانی خود را از نظام اسلامی نشان دهند.

این مسئول به تمهید مقدمات و تدارک شایسته برای حضور آحاد مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 243 شعبه سیار و ثابت برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان گرمی تدارک دیده شده است که 212 شعبه ثابت، 31 شعبه سیار است که شعبات سیار در مناطق روستایی و عشایری حاضر شده و آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی نیروی انسانی مورد نیاز را یادآور شد و اضافه کرد: برای هر شعبه 14 تا 15 نفر نیروی اجرایی، نظارتی و بازرسی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با هوشمندی و نظارت‌های دقیق آنها صحنه انتخابات پیش رو صحنه افتخارآفرینی برای همه ملت و شایستگی‌های واقعی و توانمند برای حضور آحاد مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی بیان کرد: انتخابات 24 خرداد که نمایشی از عزم و اراده مردم است انتخاباتی در وسعت نگاه‌های جهانی و خلق بزرگ‌ترین رویداد ملی می‌باشد که یک همبستگی و همراهی واقعی را به نمایش می‌گذارد.

علایی اظهار امیدواری کرد: در 24 خرداد حماسه‌ای همتراز با شکوه ملت ایران خلق شود تا کید دشمنان و توطئه‌های آنها به خودشان برگردد.

انتهای پیام/62001/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول