اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان خبر داد

برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از اول تیرماه در همدان

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از تاریخ اول تا هفتم تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از اول تیرماه در همدان

محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم‌های صوتی و تصویری و چهارمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه با استقبال بیش از 80 هزار نفر بازدیدکننده به کار خود پایان داد.

وی از حضور نمایندگان و برندهای معتبری چون دوو، هیوندا، ویرپول، مس، کن، ال جی، هاردستون، الگانس، داتیس، آبسال، پارس‌خزر، نیکسان، سامسونگ و ... در این نمایشگاه خبر داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ابراز داشت: نمایشگا‌ه‌های تخصصی مناسب‌ترین شرایط را در راستای انجام داد و ستد و برقراری ارتباط مهیا کرده و هزینه جست‌‌وجو برای یافتن کالا و دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد و این رقابت بین تولیدکنندگان، مهمترین عامل برای ارائه بهتر و مطلوب‌تر کالا و خدمات است.

وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی، معرفی توانمندی‌ها، ایجاد فضای رقباتی و ارتباط مستقیم تولیدکننده از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

بیاناتی با بیان اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان تلاش کرده تا یک هم‌دیداری بزرگ فی‌مابین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این عرصه‌ها برگزار کند، ابراز داشت: حضور توانمندترین واحدها در این عرصه توانسته انگیزه مهمی در ارتقای سطح کیفی نمایشگاه‌ها فراهم آورد.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه‌ توانسته باشیم با تعادل بخشیدن بین کیفیت و قیمت‌ها، قدرت خرید مردم را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ابراز داشت: در روز اختتامیه نمایشگاه از شش غرفه برتر با اهدای هدایا و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

وی در پایان از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از تاریخ اول تا هفتم تیرماه خبر داد.

انتهای پیام/89002/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول