اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک خبر داد

آمادگی کامل قرچک برای برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)

فرماندارشهرستان قرچک از آمادگی کامل شهرستان قرچک برای برگزاری با شکوه مراسم ارتحال امام راحل خبر داد.

آمادگی کامل قرچک برای برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، رضا ریاحی در جمع خبرنگاران به تبیین ابعاد گوناگون شخصیت عرفانی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و یادآور شد: از اساسی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب و تداوم آن، عنصر رهبری است که حضرت امام (ره) توانست در آن دوران خفقان رژیم طاغوت توانستند پایه‌های ولایت فقیه را در ایران اسلامی پایه‌ریزی کنند.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: خون شهدا و زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز باعث سربلندی و عزت مردم ایران در دنیا و بیداری مردم کشورهای اسلامی منطقه شده است که در مقابل حکام ظالم خودشان ایستادگی می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در دنیای امروز تفکر و اندیشه امام بر جهانیان غالب شده و این امام بود که ایستادگی در برابر ظلم و استبداد را به ملت‌ها آموخت و اکنون حاکمان دیکتاتور یکی پس از دیگری در حال فروپاشی هستند.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: همچون سنوات گذشته مردم ولایت‌مدار شهرستان با حضور در مراسم 14 خرداد در حرم مطهر امام راحل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب با مقام عظمای ولایت میثاقی دوباره خواهند داشت.

ریاحی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری با شکوه و در شان و منزلت آن یار سفر کرده انجام شده است. 

انتهای پیام/2462/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول