اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن:

عشق و علاقه به هدف و مکتب از ویژگی‌های بارز امام راحل بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن گفت: در نگاه جامع سیره امام راحل (ره) 9 ویژگی خاص در تمام ابعاد بود که این عظمت و بزرگی امام خمینی (ره) را برای جهانیان دوچندان می‌کند.

عشق و علاقه به هدف و مکتب از ویژگی‌های بارز امام راحل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، حجت‌الاسلام والمسلمین یزادنبخش قاسمی در مراسم بزرگداشت امام راحل که با حضور جمعی از عاشقان و ارادتمندان به امام خمینی (ره) در مسجد صاحب‌الزمان شهر داران برگزار شد به ثبت بعضی از رویدادهای مهم در جهان اشاره کرد و افزود: در بعضی از رویدادها، گذشت زمان عظمت آنها را بیشتر می‌کند و امام خمینی (ره) یکی از آن موارد نادر است.

وی، انقلاب اسلامی را شاهکار عالم دانست و افزود: شاید در طول دوران 124 هزار پیامبر ظرفیت آمادگی مردم نتوانست پدید آورنده انقلابی مهم شود، اما در زمان امام راحل این امر در سطح جهانی محقق شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن، امام خمینی(ره) را هدیه خداوند دانست و تأکید کرد: قلم، کتاب و مکتب امام راحل در جهان معروف و نمونه است.

وی به استاد شاه‌آبادی و حضرت آیت‌الله رفیعی قزوینی از اساتید امام خمینی(ره) اشاره‌ کرد و ابراز داشت: امام فلسفه نظری را در کتاب و فلسفه عملی را در انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

قاسمی، خصوصیات و سیره امام راحل را برای همگان سرمشق و الگو بیان کرد و به بعد سیاسی امام راحل در پیاده کردن آموزه‌های سیاسی در اسلام پرداخت.

وی با تأکید بر حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و حضور همگانی مردم با استناد به کلام نورانی امام راحل، حفظ اسلام را در همه واجبات بیان کرد.

عصر امروز با حضور فرماندار شهرستان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل، فلکه کاوه شهرداران زائران مرقد امام خمینی (ره) را بدرقه کردند.

در این مراسم، تعداد 900 نفر از زائران با تعداد 16 دستگاه اتوبوس که با همکاری شهرداری‌های شهر های داران – بوئین میاندشت، دامنه و افوس آماده شده با هماهنگی سپاه ناحیه فریدن مهیا شده بود با بدرقه مسئولان به مرقد حضرت امام خمینی (ره) اعزام گشتند.

تعداد یک دستگاه آمبولانس و یک تیم 3 نفره پزشکی به همراه زائران اعزام شد.

انتهای پیام/63026/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول