اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از وضعیت انتخابات شوراها

رقابت باتجربه‌ها و جوانان در انتخابات شورای شهر آبپخش/ فضای شهر انتخاباتی است

شهر آبپخش از شهرهای بزرگ و پرجمعیت در سطح استان بوشهر است و همواره در انتخابات‌های گوناگون اعم از انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شورای شهر شاهد مشارکت بالای مردم این شهر در انتخابات بوده‌ایم.

رقابت باتجربه‌ها و جوانان در انتخابات شورای شهر آبپخش/ فضای شهر انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در روز 24 خردادماه برگزار می‌شود.

شهر آبپخش از شهرهای بزرگ و پرجمعیت در سطح استان بوشهر است و همواره در انتخابات‌های گوناگون اعم از انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شورای شهر شاهد مشارکت بالای مردم این شهر در انتخابات بوده‌ایم.

در سه دوره گذشته شورای اسلامی در شهر آبپخش نیز میزان مشارکت شهروندان بسیار بالا بوده و همواره میزان مشارکت بالاتر از میانگین سایر شهرهای همجوار است.

در انتخابات امسال شورای اسلامی شهر آبپخش 18 نامزد برای رقابت در انتخابات ثبت‌نام کردند که 17 نفر تایید صلاحیت شده و وارد رقابت داغ انتخابات شوراها شده‌اند.

در این دوره از انتخابات تعدادی از افراد باتجربه و اعضای سابق شورای شهر آبپخش در کنار تعدادی از افراد جوان و جویای نام رقابتی سالم را آغاز کرده‌اند و با آغاز فعالیت رسمی تبلیغات شاهد شور و شوق انتخاباتی در این شهر هستیم.

بخشدار آبپخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با تلاش و فعالیت انجام شده از هم‌اکنون آماده برگزاری انتخابات در شهر و روستاهای آبپخش هستیم.

غلامرضا وفایی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده شاهد اقدامات ارزشمندی برای برگزاری انتخابات هستیم و تاکنون بر اساس نظم و ترتیب و با رعایت قانون روند خوبی طی شده است.

وی اضافه کرد: در ایام تبلیغات نیز انتظار داریم نامزدها با رعایت قانون و بدون تخریب رقبا به معرفی خود بپردازند تا شاهد انتخاباتی سالم و بدون تنش باشیم.

این مسئول عنوان کرد: همه باید برای یک هدف و خلق حماسه سیاسی اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر بدهیم.

کرامت علایی از شهروندان آبپخش نیز گفت: فضای انتخاباتی خوبی بر آبپخش حاکم است و اطمینان داریم انتخابات با شور و نشاط لازم برگزار می‌شود.

محمد ناصحی شهروندی دیگری نیز ادامه داد: مسئولان تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند و مردم و نامزدهای انتخابات نیز از آمادگی لازم برخوردار هستند.

بهرام رضایی یکی دیگر از شهروندان آبپخشی یادآور شد: از نامزدها انتظار داریم وعده‌های خلاف واقع و غیرعملی ندهند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

مجید تنگستان شهروندی دیگر از آبپخش اذعان داشت: از نامزدها انتظار داریم برنامه‌های چهار ساله خود را در مساجد و اماکن عمومی بیان کنند تا مردم بر اساس برنامه‌ها رأی دهند.

بر اساس این گزارش در این انتخابات چند ائتلاف برای جلب آرای مردم صورت گرفته که رقابت افراد باتجربه و باسابقه در کنار جوانان جویای نام می‌تواند موجبات رقابتی پایاپای و انتخاباتی باشکوه در آبپخش را فراهم کند.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول