اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 / 280

امامی: از جمع‎بندی جامعتین در انتخاب اصلح تبعیت می‎کنیم / اجماع بر روی ولایتی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه روحانیت، مدرسین و جامعتین اگر به فرد نهایی و اصلح برسند از جمع‎بندی آن‌ها در انتخاب اصلح به لحاظ شرعی و اجتماعی تبعیت می‎کنیم.

امامی: از جمع‎بندی جامعتین در انتخاب اصلح تبعیت می‎کنیم / اجماع بر روی ولایتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی ظهر امروز در مسجد حضرت امیر (ع) شهرستان گرگان گفت: در حال حاضر جمع‎بندی‎ها نشان می‎دهد که فرد اصلح علی‎اکبر ولایتی است.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات یک موقعیت ممتاز و یک فرصت است، تصریح کرد: حساسیتی که مقام معظم رهبری متذکر شدند به دلیل این است که کشور کاملاً در محاصره و تحریم و تهدید قرار دارد.

تنگناها تمام لایه‎ها را آزار می‎دهد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به یک نبرد جدی علیه ایران برخاسته است، متذکر شد: امروز تنگناها تمام لایه‎ها را آزار می‎دهد، جنگ اقتصادی متفاوت از جنگ نظامی است چنانچه نبرد اقتصادی سخت‎تر و سهمگین‎تر است.

امامی افزود: هدف دشمنان از عملیات روانی این است که دایره‎های مختلف جمعیتی را به تحریک و انزجار علیه نظام وادار کنند.

وی با بیان اینکه تأثیرات عملیات روانی دشمن زیاد است، خاطرنشان کرد: همه باید به میدان بیاییم و در تمام لایه‎ها حضور جدی داشته باشیم تا اثر نفوذ، تهدید و تحریم‎های دشمن را کاهش دهیم.

هیچ‎ یک از اردوگاه‎های سیاسی به اجماع نرسیده است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص حال و هوای انتخابات اظهار داشت: تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا به گرم شدن انتخابات افزوده است و بحث مردمی در انتخابات را بیشتر نشان می‎دهد.

امامی با اشاره به اینکه در اردوگاه‎های هر یک از جریانات سیاسی هیچ کس به اجماع نرسیده است، یادآور شد: وحدت و انسجام در سطح کلان و منطقه‎ای دیده نمی‎شود بنابراین این امر سبب شد تا نمایندگان گلستان به یک جمع‎بندی و اتفاق نظر بر روی یک نفر برسند.

وی رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر بودن، حسن سوابق، امانتداری و سوابق را از مهمترین شاخصه‎های کاندیدای ریاست جمهوری برشمرد و گفت: هر هشت کاندیدای ریاست جمهوری که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفتند محترم هستند اما از بین این افراد باید فرد اصلح مورد گزینش قرار گیرد.

از هرگونه رفتار سلبی و تخریب‎مدار خودداری شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اخلاق‎محوری در تبلیغات انتخابات تأکید کرد و افزود: باید از هرگونه رفتار سلبی و تخریب‌مدار خودداری شود.

امامی با بیان اینکه ما به دنبال انتخاب فرد اصلح هستیم، متذکر شد: گرچه نقدها و تحلیل‎هایی در این راستا وجود دارد اما نباید عملکرد شورای نگهبان را زیرسوال برد و همه باید متواضع قانون باشیم.

وی با بیان اینکه در فضای کشور باید حال و هوای حماسه سیاسی ایجاد کنیم، گفت: لازم است از ظرفیت مساجد و مجامع برای جلب مردم به انتخابات استفاده شود.

بیش از 100 میلیارد دلار منابع کشور بلوکه است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 100 میلیارد دلار منابع کشور بلوکه است، اظهار داشت: خیلی از راه‎ها برای معاملات بسته شده و راه حلش این است که یک دیپلمات قوی، با تجربه و بدون کمترین عدول از ارزش‎های انقلاب انتخاب شود و تهدیدها را تبدیل به فرصت کند.

امامی گفت: هر چه میزان مشارکت مردم افزایش پیدا کند تأثیرات آن پای میز مذاکره مشاهده خواهد شد.

انتهای پیام/83001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول