اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 284

جمشیدی: کسانی را برگزینیم که مضر به دین و اسلام نباشند

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان گفت: باید کسانی را انتخاب کنیم که مضر برای اسلام، دین، کشور، شهر و منطقه نباشند.

جمشیدی: کسانی را برگزینیم که مضر به دین و اسلام نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی ظهر امروز در مراسم حمایت از علی‎اکبر ولایتی در مسجد حضرت امیر (ع) شهرستان گرگان با تبریک عید مبعث رسول اکرم (ص) اظهار داشت: نخستین کسانی که پیامبر (ص) بهشت را برایشان تعیین کرده، راستگویان در گفتار و عمل هستند، بنابراین در عرصه انتخابات نیز کسانی مقبولیت دارند که صداقت در گفتار، کردار، رفتار و عملشان داشته باشند.

وی خطاب به اعضای ستاد این کاندیدای اصولگرا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تا قبل از برگزاری انتخابات بازار شایعات داغ است، بنابراین نباید خیلی به پیامک، گفتارها و نوشتارها تکیه کرد؛ آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد، مطالب شورای راهبردی استان و افراد فعال در ستاد است.

ولایتمداری مهمترین شاخصه در انتخاب اصلح است

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان بر ضرورت امانتداری تأکید کرد و افزود: امانت را باید به اهل آن برگرداند، ما اکنون در حال گزینش امانتدار در حوزه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم و افرادی را مورد حمایت قرار می‎دهیم که ولایی، اعتقادی و خط و مشی اسلامی داشته باشند.

جمشیدی با تأکید بر اینکه ولایتمداری مهم‌ترین شاخصه در انتخاب اصلح است، متذکر شد: اگر در فتنه 88 سکاندار انقلاب این فتنه را مدیریت نمی‎کردند، ممکن بود بعد از آن با آسیب‎های بیشتری مواجه می‎شدیم.

وی با بیان اینکه مومن هیچگاه خلف وعده نمی‎کند، اذعان کرد: کسانی که بر مدار قرآن، احکام الهی، سیره نبوی، امام و رهبری حرکت کنند، مورد پذیرش مردم قرار خواهند گرفت.

عمل به تکلیف می‎کنیم حتی اگر پیروز نشویم

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان بیان داشت: در «حماسه سیاسی» باید به عنوان یک سفیر و پیام‌‌رسان بتوانیم همانند میثم تمار، سلمان فارسی، سربازان امام و شهدا، مردم را برای حضور گسترده پای صندوق‎های رأی بسیج کنیم تا بار دیگر فتنه فتنه‎گران و آرزوی دشمنان انقلاب داخلی و خارجی به گور برود که این مهم تنها به شرط وحدت محقق خواهد شد.

جمشیدی با بیان اینکه تمام کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند، انسان‎های خوبی هستند، ابراز داشت: با توجه به شاخصه‎ها باید فردی کاربلد، توانمند در مدیریت کلان در داخل و خارج، قوه مجریه را به دست بگیرد، بنابراین باید فردی را برگزینیم که از ما نه بر ما باشد.

وی با بیان اینکه در خلق «حماسه سیاسی» عمل به تکلیف می‎کنیم حتی اگر پیروز نشویم، اظهار داشت: همه به این وفاق رسیدند که تحول عظیمی ظرف مدت پنج تا شش روز دیگر در سطح استان ایجاد کنند تا فردی اصلح سکان قوه مجریه را هدایت کند. 

اعضای ستاد علی‎اکبر ولایتی در گلستان به شرح ذیل اعلام شد:

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی، سیدرسول حسینی، نوروزعلی کابلی، محمدابراهیم نعیمی، احمد ایزد، سیدهادی حسینی، اسماعیل نادری، سیدحسن سیدی و حامد رضایی در ستاد ولایتی فعال هستند.

استقرار ستاد مرکزی و اتاق فکر حامیان علی‎اکبر ولایتی در خیابان مازندران، آفتاب چهارم طبقه همکف است.

انتهای پیام/83001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول