اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 -281

نورمفیدی: حضور در انتخابات شرکت در بعثت جهانی اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) و با بیان اینکه بعثت هنوز تمام نشده و توسط بزرگان دین و مردم باید ادامه یابد، گفت: حضور در انتخابات شرکت در بعثت جهانی اسلام است.

نورمفیدی: حضور در انتخابات شرکت در بعثت جهانی اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: بعثت جهانی اسلام توسط پیامبر گرامی اسلام آغاز شد و پس از آنکه پرده حقایق اسلام را پوشانده بودند امام خمینی (ره) با نهضت خود اسلام را دوباره احیا کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز ادامه‌دهنده راه پیامبر گرامی اسلام و امام راحل است، افزود: مردم هم به اندازه علمای دین باید در تداوم بعثت جهانی اسلام مشارکت داشته باشند.

مردم با شرکت در انتخابات به ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی کمک کنند

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه علمای دین هیچگاه از تداوم بعثت جهانی اسلام غافل نبودند، خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای نماد مشارکت در تداوم بعثت جهانی اسلام است.

نورمفیدی تصریح کرد: وقتی پیامبر گرامی اسلام با بعثت خود به مبارزه با ظلم و ستم پرداخت مردم نیز باید با شرکت در انتخابات به نظام اسلامی در تداوم ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی آن کمک کنند.

به گفته وی، بعثت یک مسئله اسلامی است و شیعه و سنی در این زمینه مطرح نیستند، بنابراین مردم شیعه و سنی ایران نیز با تاسی از آموزه‌های اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند.

رئیس جمهور آینده باید توانایی تحقق آرمان‌های اسلامی و رفع مشکلات کشور را داشته باشد

خطیب جمعه گرگان تاکید کرد: برای انتخاب نامزد اصلح باید دقت کرد و فردی را برگزید که توانایی‌های لازم را داشته باشد.

نورمفیدی اضافه کرد: رئیس جمهور آینده باید توانایی تداوم آرمان‌های بلند اسلام، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را داشته باشد.

وی در عین حال گفت: رئیس جمهور علاوه بر این باید بتواند مشکلات جامعه را رفع، گرانی را از بین و بیکاری را ریشه‌کن کند.

چرا آمریکا به پیشنهاد مذاکره برخی کشورها پاسخ مثبت نمی‌دهد؟‌

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان‌های گلستان و گیلان اظهار داشت: جمع این ویژگی‌ها در یک نفر خیلی سخت است، اما باید تلاش شود تا فردی شایسته را برای اداره کشور و تحقق مطالبات مردم انتخاب کنیم.

نورمفیدی در ادامه با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص مذاکره با آمریکا نیز گفت: برخی از کشورها خواهان مذاکره با آمریکا هستند، اما این کشور با این پیشنهادات مخالفت می‌کند، چگونه است که خود خواهان مذاکره با ایران شده است؟

به گفته وی، اگر آمریکا خواهان مذاکره است چرا به پیشنهاد مذاکره سایر کشورها پاسخ مثبت نمی‌دهد؟ و اگر مذاکره مثبت نیست چرا خواهان مذاکره با ایران می‌باشد؟

آمریکا نباید برای ما شرط تعیین کند ما باید برای آمریکا شرط تعیین کنیم

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی به نفع این کشور و به ضرر ایران است.

نورمفیدی اضافه کرد:‌ آمریکا نباید برای ما شرط بگذارد ما تعیین کننده شرط برای آمریکا هستیم و شرط ما هم این است که آمریکا باید آدم شده و دست از دشمنی خود با نظام اسلامی و ملت ایران بردارد.

وی خاطرنشان کرد: من به کسی برای رای دادن به فرد خاصی توصیه نمی‌کنم و یک رای دارم و قبل و بعد از آن هم کسی از رای من اطلاع ندارد.

انتهای پیام/83003/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول