اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 288

دنکوب: جلیلی رویکردهای کلان مدیریت نظام را بهتر می‎داند

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد جلیلی در گلستان گفت: سعید جلیلی فردی است که برای اداره کلان کشور برنامه دارد و رویکردهای کلان برای مدیریت نظام را بهتر می‌داند.

دنکوب: جلیلی رویکردهای کلان مدیریت نظام را بهتر می‎داند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی دنکوب بعدازظهر امروز در جمع هواداران سعید جلیلی استان گلستان اظهار داشت: براساس اصل 176 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شورای عالی امنیت ملی از ادغام شورای دفاع و شورای امنیت کشور و به تبع آن تمامی شوراهای تأمین استان و شهرستان ایجاد شده و هم وظیفه استقرار امنیت داخلی و هم صیانت از استقلال بین‌المللی کشور را در مجموع و بصورت متمرکز برعهده دارد.

وی ادامه داد: این شورا به دلیل ترکیب و کارکردی که دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به ویژه آنکه عملکرد آن با همکاری دو مقام اول کشور، رئیس جمهور و رهبری صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد جلیلی در گلستان متذکر شد: سعید جلیلی در رأس جایگاهی قرار دارد که به واسطه وظایف تعریف شده و حقوقی خود، با مشکلات ریز و درشت کشور آشناست.

وی گفت: جلیلی در واقع دبیر جلساتی است که اعضای آن را مدیران ارشد کشور یعنی روسای سه قوه، رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح، فرمانده ارتش، فرمانده سپاه پاسداران، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، وزیر دفاع و وزیر امور خارجه و غیره تشکیل می‎دهند.

دنکوب تأکید کرد: بدیهی است که طرح اصلی‎ترین چالش‎ها و مهم‎ترین موضوع‎های مربوط به اداره کشور بخشی از تجربه روزانه سعید جلیلی باشد.

وی عنوان کرد: طبیعی است که جلیلی طی حضور شش ساله خود در این جایگاه، هم با چالش‎های سیاسی و امنیتی کشور و هم با مسایل مربوط به اقتصاد و فرهنگ آشنا شده و زمانی این تجربه ارزشمندتر می‎شود که توجه داشته باشیم شش سال گذشته،‌ سال‎هایی بوده است که مهم‌ترین دوران مدیریت کلان نظام سپری شده است.

جلیلی برای اداره کلان کشور برنامه دارد / جلیلی دارای تیم مشاوران قوی در تمام حوزه‎ها است

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد جلیلی در گلستان تصریح کرد: فتنه 88، تحولات منطقه و جهان و همچنین مذاکرات هسته‎ای ایران با اتحادیه اروپا، رسیدگی به پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی و ارائه راه‎های جلوگیری از بی‎انضباطی مالی و تصحیح برخی روندهای معیوب در ساختار پولی و بانکی کشور، دستگیری سرکرده بزرگ‌ترین گروهک تروریستی شرق کشور، مطالعه میدانی آسیب‎های ساختاری و فرآیندی ادارات و سازمان ها بخشی از تجارب ارزشمندی است که سعید جلیلی به واسطه حضور در رأس شورای عالی امنیت ملی کشور به دست آورده است.

وی اضافه کرد: به همین خاطر جلیلی به محرمانه‎ترین و جزئی‎ترین داده‎ها و تحلیل‎ها اشراف کامل دارد و بدون تردید این نقطه قوت می‎تواند به عنوان یک برگ برنده مدیریتی کلان برای جلیلی برای اداره کشور در دولت آینده باشد.

دنکوب بیان کرد: سعید جلیلی فردی است که برای اداره کلان کشور برنامه دارد و رویکردهای کلان برای مدیریت نظام را بهتر از خیلی افراد دیگر می‌داند.

وی در پایان اذعان داشت: تیمی از نخبگان در حوزه‎های مختلف جلیلی را در تدوین برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی اجتماعی، سلامت و بیمه، بانکداری و صنعت و معدن، آموزش و پژوهش، کشاورزی و دامداری، مسکن، حمل و نقل و سایر زیرساخت‎های کشور یاری کرده‎اند که در مقام محتوا غنی تر و واقع‎بینانه‎تر از برنامه‌های بسیاری دیگر از نامزدها است.

انتهای پیام/83004/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول