اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 300

میرحسن‌زاده: عالم برجسته اهل سنت گلستان از قالیباف حمایت کرد + تصویر

یکی از بزرگترین علمای اهل سنت در شرق استان گلستان گفت: همچون سال 1384 که به پشتوانه اهل سنت به شکل جدی از این دکتر قالیباف حمایت می‌کنیم.

میرحسن‌زاده: عالم برجسته اهل سنت گلستان از قالیباف حمایت کرد + تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دوست‌محمد آخوند میرحسن‌زاده در دیدار با عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان اظهار داشت:‌ در سال 1384 در استان‌های خرسان‌شمالی و جنوبی برای موفقیت انتخاباتی دکتر تلاش کردیم و اکنون نیز امیدواریم ایشان در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

قالیباف را می‌شناسم و می‌دانم اهل جهاد و تلاش است

وی تصریح کرد: قالیباف را می‌شناسم و می‌دانم این نامزد جهادی اهل کار و تلاش است و می‌تواند کشور را از وضعیت کنونی خارج ساخته و به سمت توسعه و کارآمدی بیشتر رهنمون سازد.

مدیر حوزه علمیه عرفان گلیداغ با تاکید بر توجه بیشتر دولت به قومیت‌ها خاطرنشان کرد: امیدواریم با رای همه دلسوزان کشور و با آمدن قالیباف در عرصه مدیریت اجرایی کشور، برخی نامهربانی‌ها و تبعیض‌ها برطرف شود و نظام اسلامی بیش از گذشته با وحدت همه ملت سربلند و پیروز باشد.

هدف این نامزد جهادی بزرگ و مقدس است

دوست‌محمد آخوند ادامه داد: هدف و برنامه‌های این نامزد جهادی بزرگ و مقدس است و انتخاب این نامزد انتخاباتی می‌تواند مسیر تحقق این اهداف مقدس را میسر سازد.

در ادامه این جلسه این عالم بزرگ اهل سنت برای موفقیت دکتر قالیباف در انتخابات پیش رو دعا و ابراز امیدواری کرد وی بتواند منتخب این دوره از انتخابات ریاست جمهوری باشد.     

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان گفت:‌ حامل سلام گرم دکتر قالیباف به جنابعالی هستم.

جایگاه علما در پناه دین و مردم‌داری حاصل شده

سید حسن حسینی با اشاره به جایگاه علما در بین مسلمانان به ویژه اهل سنت افزود: این جایگاه در پناه دین و مردم‌داری حاصل شده و مردم همیشه به علما به عنوان پدران معنوی جامعه چشم دوخته‌اند.

وی یادآور شد: شناخت جنابعالی به عنوان یکی از بزرگان اهل سنت و تراکمه از دکتر قالیباف و حمایت جدی شما از این نامزد جهادی مایه دلگرمی همه دلسوزان و دوستداران نظام اسلامی و کشور است.

حسینی تصریح کرد: نگاه این نامزد انتخاباتی به اقوام یک نگاه جامع و مردم محورانه است و برنامه مشخصی در برنامه‌های وی راجع به اقوام وجود دارد.

وی اضافه کرد: ‌در این برنامه، توسعه کشور در گرو مشارکت تمامی ایرانیان است و کسی به خاطر نوع قومیت و نژاد نباید از حق شهروندی خود محروم شود.

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان به همراه تعدادی از روسای کمیته های استانی در نماز جمعه اهل سنت گلیداغ شرکت و با مردم و علمای اهل سنت این منطقه دیدار کرد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال‌شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/ع40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول