اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

حمایت نماینده اردبیل از قالیباف

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از حمایت قاطع خود از کاندیداتوری دکتر قالیباف در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

حمایت نماینده اردبیل از قالیباف

کمال‌الدین پیر‌موذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به شاخصه‌ها و برجستگی‌های دکتر قالیباف در دوران مدیریت جهادی و اعتدالی خود و همچنین احترام به آرای متخصصان و خرد جمعی و همچنین برتری این شخصیت در نظر‌سنجی‌ها تصمیم گرفتیم از قالیباف به عنوان کاندیدای اصلح حمایت کنیم.

وی عنوان کرد:‌ با وجود احترامی که به سایر کاندیداها در صحنه انتخابات قائل بوده و به توانمندی‌ها و تجارب مدیریتی آنها واقف هستم اما معتقدم در عرصه کنونی حضور و عهده‌داری سکان اجرایی کشور به دست شخصیت با تجربه و ولایی همچون قالیباف می‌تواند کشور را از بحران‌ها و مشکلات مختلف نجات دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: البته بنده به همراه منصور حقیقت‌پور ستاد حمایت از دکتر قالیباف را در اردبیل دایر کردیم و از همه دوستان نیز خواسته‌ایم در پیروزی شهردار تهران در سمت رئیس جمهور یازدهم تلاش و کوشش کنند چرا که از بین هشت گزینه کارنامه و سوابق اجرایی قالیباف درخشان‌تر است.

پیرموذن همه مردم را به مشارکت بالا در انتخابات دعوت کرد و ادامه داد: هر چه در این عرصه مشارکت و همدلی و همکاری بیشتر باشد قطعاً کید دشمنان و توطئه‌های رنگارنگ آنها به خودشان برمی‌گردد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تاکید کرد: 24 خرداد را می‌‌توان میدان نمایش جمهوریت و اسلامیت نظام قرار داد چرا که رای مردم بزرگترین پشتوانه نظام و دفاع و صیانت از ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام/62001/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول