اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان هیرمند:

1800 نفر کار اجرای انتخابات هیرمند را بر عهده دارند

فرماندار هیرمند گفت: در جریان امر انتخابات در شهرستان هیرمند، هزار و 800 نفر کار اجرای انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

1800 نفر کار اجرای انتخابات هیرمند را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده ظهر امروز در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان خواستار خودداری از فعالیت سیاسی نمایندگان فرماندار در ستادهای انتخاباتی کاندیداها در روزهای باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات شد.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی کشورمان تلاش دارند تا انتخابات 24 خرداد را زیر سئوال ببرند که با تلاش نمایندگان فرماندار انتخابات سالم و پرشوری برگزار خواهد شد و تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

فرماندار شهرستان هیرمند به آمادگی در تمامی زمینه‌ها برای اجرای انتخابات سالم و با حضور گسترده مردم تاکید کرد و گفت: در شهرستان هیرمند 827 نفر در حوزه شهری و روستایی کاندید شده‌اند که از این تعداد 783 نفر مرد و 44 نفر زن هستند.

دهمرده ادامه داد: در شهرستان هیرمند در شهر دوست محمد و 158 روستا، انتخابات چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان با توجه به وزش طوفان‌های شدید و گرد و خاک ناشی از بادهای 120 روزه سیستان آماده می‌شوند تا با خلق حماسه‌ای جاوید در روز 24 خرداد ماه  توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

فرماندار هیرمند اضافه کرد: 85 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم در روز انتخابات در نظر گرفته شده که هزار و 800 نفر در امر اجرای انتخابات در شهرستان فعالیت خواهند داشت.

وی اذعان داشت: اجرای سه مرحله مانور، تشکیل جلسات متعدد هیئت اجرایی و نظارت، اعزام کارشناس فناوری به وزرات کشور به منظور فراگیری آموزش‌های تخصصی و آموزش 100 نفر از کاربران رایانه از جمله اقداماتی است که تا کنون برای برگزاری انتخابات در شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/75002/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول