اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 12 تیر در ساری

رقابت‌های هندبال ساحلی کشور برپا می‌شود/ احتمال اردوی هندبالیست‌های افغانی در مازندران

رئیس هیئت هندبال مازندران گفت: سیزدهمین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی کشور از 12 تیر ماه امسال به مدت چهار روز در شهرستان ساری برپا می‌شود.

رقابت‌های هندبال ساحلی کشور برپا می‌شود/ احتمال اردوی هندبالیست‌های افغانی در مازندران

خسرو ابراهیم‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: سیزدهمین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی باشگاه‌های کشور با اعلام فدراسیون هندبال امسال به میزبانی استان مازندران در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این رویارویی از 12 تیرماه امسال به مدت چهار روز ادامه می‌یابد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 15 تیم از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات اعلام حضور کنند، اذعان داشت: احتمال می‌دهیم با استقبال مناسب و مطلوب هندبالیست‌های کشور رقابت پرشور و مهیجی را در مازندران میزبانی کنیم.

به گفته رئیس هیئت هندبال مازندران، مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مازندران نیز در دهه نخست تیرماه امسال برگزار می‌شود تا سه تیم برتر این استان شمالی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه هندبالیست‌های افغانستانی نیز قصد برگزاری اردوی تیم ملی این کشور در ایران و استان مازندران را دارند، گفت: این کشور برای برگزاری اردو، منتظر اعلام نظر حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران است.

رئیس هیئت هندبال مازندران با اعلام اینکه امروز در مذاکره تلفنی با کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال کشورمان مطرح کردم که با قطعی شدن اردوی تیم ملی هندبال افغانستان این کشور نیز در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور شرکت کند تا به این رقابت‌ها جنبه بین‌المللی بخشیده شود، گفت: رئیس فدراسیون هندبال با استقبال از این ایده گفت که با رایزنی با مسئولان این فدراسیون در افغانستان صحبت‌های لازم انجام خواهد شد و امیدواریم نتیجه مثبت مذاکرات در آینده‌ای نزدیک اعلام شود.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول