اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پلیس انجام شد

کشف 22 تن برنج احتکار شده تا مهار خروج 100 رأس احشام از مرزها

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان گرمی از یک واحد صنفی 22 تن برنج احتکار شده کشف و ضبط شد.

کشف 22 تن برنج احتکار شده تا مهار خروج 100 رأس احشام از مرزها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اردبیل، مأموران انتظامی با همراهی دادستان عمومی و انقلاب شهر گرمی این انبار را شناسایی و در بازرسی از این مکان 22 تن برنج احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

به گفته فرمانده انتظامی گرمی کارآگاهان پلیس آگاهی از طریق مشارکت مردم از وجود انبار برنج احتکار شده مطلع شدند و در یکی از محلات این شهر اقدامات گسترده‌ای را انجام داده و با شناسایی انبار، فرد مورد نظر را نیز دستگیر کردند.

حسن شریفی از معرفی فرد محتکر به مقامات قضایی خبر داد و از شهروندان خواست در تحقق حماسه اقتصادی پلیس را در برخورد جدی با تخلفات اقتصادی و برخی سودجویی‌ها در این حوزه یاری کرده و همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما بر همین اساس مأموران پاسگاه مرزی مرادلوی شهرستان پارس‌آباد نیز از خروج 100 رأس احشام از مرز جلوگیری کردند.

براساس اعلام فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد مأموران پاسگاه مرزی مرادلو در هنگام گشت‌زنی متوجه یک گله احشام حین خروج از مرز به طرف خاک آذربایجان شدند که به محض مشاهده در اقدامی سریع اجازه ندادند احشام از مرز خارج شوند.

اردشیر جوانشیر اضافه کرد: پرونده قضایی در این زمینه شکل گرفت و با افراد خاطی برخورد شده و آنها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/62008/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول