اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل پالایشگاه جم:

پالایشگاه جم نیازمند صرفه‌جویی در مصرف آب است

مدیر عامل پالایشگاه جم گفت: این پالایشگاه به شدت نیازمند صرفه‌جویی در مصرف آب است.

پالایشگاه جم نیازمند صرفه‌جویی در مصرف آب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی ظهر امروز در جمع کارکنان پالایشگاه جم اظهار داشت: از زمانی که راهبری و مدیریت شهری شهرک مسکونی توحید جم به شرکت پالایش گاز فجر جم واگذار شده اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر 15 پیمانکار در شهرک‌های مسکونی به انجام خدمات به ساکنین در زمینه‌های متعدد مشغول هستند و بسیاری از مشکلاتی که بین آنها با کارگران بوده خوشبختانه به صورت کامل حل شده است.

اسلامی با بیان اینکه در طول این مدت تلاش کرده‌ایم رضایتمندی را به بالاترین حد خود افزایش دهیم خاطر نشان کرد: طبق گزارش‌ها و نظرسنجی‌های به‌عمل آمده هیچ گونه نارضایتی در بخش‌های خدماتی شهرک وجود ندارد.

وی ادامه داد: با همه تلاش‌های به‌عمل آمده، هرگز از اقدامات موجود رضایت صددرصدی را نداریم و نهایت همت خود را در راستای رفع کامل کمبودها به کار خواهیم بست.

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم کمبود نقدینگی را یکی از مشکلات جدی یک سال گذشته پیمانکاران شهرک‌های مسکونی دانست و تصریح کرد: بحمدلله همه این مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیر نظارت بر تولید به خاطر حمایت و پیگیری‌های مستمر و همچنین بردباری کارکنان و کارگران مجموعه شهرک‌های مسکونی تقدیر و تشکر کرد.

اسلامی برنامه‌ریزی شبانه‌روزی برای حل مشکل قطعی آب منازل مسکونی را نیز یکی دیگر از کارهای بزرگ صورت گرفته در یکسال اخیر دانست.

وی ادامه داد: عملیات نشت‌یابی لوله‌های آب و احیاء یکی از چاه‌های آب موجود در منطقه در کنار صرفه‌جویی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در راستای حل معضل کمبود آب آشامیدنی انجام گرفته است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم تاکید کرد: به شدت نیازمند صرفه‌جویی در مصرف آب هستیم و ساکنین شهرک‌های مسکونی باید همواره این مسئله را مدنظر قرار دهند.

وی از همه کسانی که در واحدهای مختلف شهرک برای خدمت‌رسانی به ساکنین تلاش می‌کنند تقدیر کرد.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول