اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واپسین روزهای تبلیغات

ولایتی فردا میهمان اردبیلی‌هاست

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در اردبیل گفت: در واپسین روزهای مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، علی‌اکبر ولایتی فردا به مدت سه ساعت میهمان اردبیلی‌هاست.

ولایتی فردا میهمان اردبیلی‌هاست

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در اردبیل دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ولایتی ساعت هفت صبح فردا وارد اردبیل می‌شود و بعد از حضور در گلزار شهدا به دیدار امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان می‌رود.

عبدالرضا راشد اضافه کرد: ولایتی ساعت هشت صبح در مسجد سرچشمه اردبیل با مردم این شهر دیدار خواهد کرد که تمهیدات لازم برای مطلوب برگزار شدن سفر این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اندیشیده شده است.

وی با انتقاد از برخی دست‌اندرکاران تبلیغات در شهر اردبیل به دلیل کارشکنی‌ها در فراهم کردن امکانات خودرویی در تردد مشتاقان و طرفداران ولایتی در اردبیل، بیان داشت: به دلایل نامعلوم سازمان اتوبوسرانی به ما اجازه نداد حتی اتوبوس‌های بخش خصوصی را اجاره کنیم تا طرفداران و حامیان ولایتی را به مسجد سرچشمه انتقال دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در اردبیل گفت: قطعاً حضور مردم در مسجد سرچشمه به عنوان مکانی مناسب در هسته مرکزی شهر شایسته و آبرومند خواهد بود؛ به طوری که ولایتی بعد از سخنرانی در مسجد سرچشمه به سمت تبریز حرکت می‌کند. 

سکته قلبی و کسالت ولایتی شایعه دروغ‌پردازان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در شمال‌ غرب کشور خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای شایعه کرده‌اند که ولایتی سکته کرده و یا کسالت دارد، حرکت ناشایست برخی از رقباست که از ترس پیروزی ولایتی چنین شایعاتی را به راه انداخته‌اند.

راشد اذعان داشت: بنده چند ساعت پیش با شخص ولایتی تلفنی صحبت کردم که اعلام کردند در صحت و عافیت کامل هستند و فردا در پنج استان کشور برنامه سخنرانی دارند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: ولایتی اعلام کرده است که نه تنها قلبشان نامنظم نمی‌زند؛ بلکه قلب وی به عشق این ملت همچون ساعت در تپش است.

راشد با انتقاد از شایعه‌پردازان که سعی می‌کنند به هر حیله‌ای متوسل شوند تا رقیب را از میدان دور کنند، اذعان داشت: ما معتقدیم که پیروز نهایی انتخابات ولایتی است و قطعاً اجماع و ائتلاف با محوریت این کاندیدای ارزشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول