اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات بجنورد:

سالم‌ترین تبلیغات انتخاباتی در بجنورد جریان دارد

رئیس ستاد انتخابات بجنورد با اشاره به حاکم بودن اخلاق انتخاباتی در تبلیغات اظهار کرد: سالم‌ترین تبلیغات انتخاباتی اکنون در بجنورد جریان دارد.

سالم‌ترین تبلیغات انتخاباتی در بجنورد جریان دارد

محمدرضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه تذکرات لازم به تمام نامزدهای انتخاباتی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور داده شده است، گفت: بر همین اساس با کم‌ترین تخلف انتخاباتی در همین مدت مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه طی این مدت هتک حرمت و تخریب نامزدها، را نداشته و طرفداران نامزدها به اصول و قوانین تبلیغات انتخاباتی پایبند بوده‌اند.

اکبری با بیان اینکه برخی دیگر از تبلیغات خارج از چارچوب را در این مدت مثل تبلیغات بلندگویی، کارناوال‌های تبلیغاتی در این شهر شاهد نبوده‌ایم، گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان در این راستا همکاری خوبی را داشته‌اند.

وی تعداد مجاز دفاتر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی در بجنورد را حداکثر 8 ستاد برشمرد و افزود: طبق قانون هر نامزد می‌تواند در هر منطقه 2 ستاد تبلیغاتی داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات بجنورد تاکید کرد: البته نامزدها در اماکن صنفی نمی‌توانند ستاد داشته و در این راستا تذکرات لازم به این قبیل از نامزدها داده شده است.

وی همچنین در مورد تبلیغات داربستی گفت: هر نامزد انتخاباتی صرفاً یک داربست و آن هم در مقابل ستاد خود مجاز بوده و سایر داربست‌های تصاویر نامزدها در میادین و خیابان‌ها جمع آوری شده و یا در حال جمع آوری است.

به گفته اکبری، این تبلیغات غیرمجاز از طریق کمیته امحا جمع‌آوری و تذکرات لازم به این قبیل از نامزدها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده، اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت حداکثری مردم نامزدهای اصلح انتخاب شوند.

شورای اسلامی بجنورد در این دوره دارای 13 کرسی است.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ط20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول