اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زنجان:

پلیس در آمادگی کامل است

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه خود مردم زنجان مقید به رعایت قانون در انتخابات هستند، گفت: پلیس خود را برای همه مراحل برگزاری انتخابات از جمله ثبت نام، رد صلاحیت‌ها، انصراف و رای‌گیری آماده کرده است.

پلیس در آمادگی کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا صالحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد ستادهای انتخاباتی در جذب آرای مردمی نقش ایفا می‌کند، اظهار داشت: ستادها باید مد نظر داشته باشند که تخلفات به حساب کاندیداهای مورد حمایت آنها گذاشته می‌شود.

وی با تقدیر از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر زنجان افزود: تبلیغات این ستادها انتخابات را وارد شور و شوق کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان بر لزوم رعایت قوانین انتخاباتی توسط ستادها به ویژه مسئولان آنها تاکید کرد و گفت: رعایت قانون در راهی شدن افراد اصلح به مناصب دولتی تاثیر گذار است.

وی به تماس‌های مردمی برقرار شده با پلیس 110 در ایام انتخابات اشاره و تصریح کرد: بلند بودن صدای بلندگوها، تجمع در جلوی ستادهای انتخاباتی و الصاق بنر در پیاده‌روها از جمله تخلف‌های اعلام شده توسط مردم به پلیس در طول ایام انتخابات است.

صالحی پارک خودرو در سطح خیابان‌ها را از دیگر تخلفات مشاهده شده در این ایام دانست و اضافه کرد: پارک وسیع خودروها در اطراف ستادها مشکلات ترافیکی شهر زنجان را مضاعف کرده است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی در ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه به پایان می‌رسد، تصریح کرد: هر گونه اقدام تبلیغاتی بعد از این زمان تخلف محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: تردد خودروهایی که با عکس و بنرهای تبلیغات انتخاباتی پوشانده شده‌اند بعد از ساعت هشت صبح فردا در سطح شهر ممنوع است.

وی لازمه تحقق حماسه سیاسی را گفتمان دانست و افزود: طرفداران کاندیداها باید از هرگونه اقدامی که موجب سلب آسایش می‌شود پرهیز کنند.

صالحی با بیان اینکه مردم با توجه به عملکرد ستادها در مورد کاندیداها قضاوت می‌کنند، تاکید کرد: مسئولان ستادها باید متوجه باشند که اگر دلشان به حال مردم نمی‌سوزد باید به فکر کاندیداهای مورد حمایت خود باشند و از ایجاد مزاحمت برای مردم خودداری کنند.

وی به تجربه چندین ساله پلیس در برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: پلیس خود را برای همه مراحل برگزاری انتخابات از جمله ثبت نام، رد صلاحیت‌ها، انصراف و رای‌گیری آماده کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به پیش‌بینی‌های انجام شده برای محافظت از صندوق‌های رای انتخابات اشاره و اضافه کرد: به همراه همه صندوق‌ها محافظانی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: قانون‌مداری ستادهای انتخاباتی مسیر برگزاری انتخابات را آسان‌تر می‌کند.

صالحی بر هوشیاری مسئولان ستادهای انتخاباتی در برگزاری تجمعات بعد از برگزاری انتخابات اعم از برنده و بازنده تاکید کرد و گفت: همه باید متوجه باشند که هدایت هیجان‌های این نوع تجمعات کار آسانی نیست.

وی با اشاره به احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم گفت: نیروی انتظامی خود را برای هر دو صورت یعنی تعیین تکلیف در روز یکشنبه آینده یا برگزاری دور دوم انتخابات در 31 خرداد ماه آماده کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان اضافه کرد: همه باید متوجه باشند راه‌اندازی هر نوع کارناوالی برای برندگان با بازندگان انتخابات ممنوع است.

وی با بیان اینکه خود مردم زنجان مقید به رعایت قانون در انتخابات هستند، افزود: متخلفان باید مستحضر باشند که خود مردم مدعیان متخلفان هستند و پلیس هم در این رابطه به وظایف خود عمل می‌کند.

صالحی از برگزاری کلاس‌های توجیهی برای نیروهای درگیر در انتخابات خبر داد و گفت: نیروها با قوانین و وظایف موجود در انتخابات در این دوره‌های آموزشی آشنا شده‌اند تا مبادا شاهد تخلف از روی ناآگاهی در انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه کار خدمات‌رسانی پلیس تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه بعد از انتخابات تعطیلات دانشجویان و دانش‌آموزان آغاز می‌شود از این‌رو رعایت قوانین و مقرارت به امنیت خود این قشر و به تبع آن خانواده‌ها را تضمین می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان بر اصل خانواده‌ مداری تاکید کرد و افزود: رعایت اصول اسلامی در حفظ بنیاد خانواده و پیشگیری از تخلفات نقش به‌سزایی دارد.

انتهای پیام/73004/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول