اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

وظیفه بسیج هنرمندان در قبال تحقق شعار سال سنگین است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: بسیج هنرمندان به عنوان قشری فرهیخته و تاثیرگذار در روند جامعه وظیفه سنگینی در قبال تحقق شعار سال دارد.

وظیفه بسیج هنرمندان در قبال تحقق شعار سال سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید جواد هاشمی شامگاه چهارشنبه در نخستین مجمع استانی بسیج هنرمندان استان زنجان، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امیدواریم اعیاد شعبانیه منشا خیر و برکت برای همه افراد جامعه باشد.

وی با بیان اینکه این مجمع نخستین مجمع استانی زنجان در سال جاری است، افزود: هنرمندان شهرستان‌های مختلف در این مجمع حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان تصریح کرد: مجمع استانی در استان‌های مختلف بر اساس مصوبات سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مجمع در طول سال افزود: این مجمع هر سال دوبار برگزار می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه اعیاد شعبانیه بهترین فرصت برای برگزاری مجمع استانی است، افزود: باید از فرصت اعیاد شعبانیه به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مجمع استانی به منظور تبادل نظر در خصوص برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود، یادآور شد: برنامه‌های سال گذشته در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار گرفته و برنامه‌های سال آینده تدوین می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: نخستین مجمع استانی سازمان بسیج هنرمندان برای ایجاد شور و نشاط در هنرمندان برای شرکت در انتخابات با موضوع انتخابات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق حماسه سیاسی نیازمند حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری است، تصریح کرد: مصرع حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های محقق می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه بسیج هنرمندان به عنوان قشری فرهیخته و تاثیرگذار در روند جامعه وظیفه سنگینی در قالب تحقق شعار سال دارد، افزود: حضور در انتخابات از وظایف هنرمندان بسیجی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج هنرمندان استان با نگاهی هنرمندانه به شعار سال این مجمع را با نمایش فیلم قلاده‌های طلایی برگزار می‌کند، افزود: در پایان این مجمع جلسات پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

*آمادگی بسیج هنرمندان برای شرکت در انتخابات

هاشمی از آمادگی بسیج هنرمندان استان زنجان در پای صندوق‌های رای خبر داد و گفت: هنرمندان استان زنجان همپای سایر اقشار مختلف در انتخابات 24 خرداد شرکت می‌کنند.

وی حضور هنرمندان را در برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان مهم ارزیابی کرد و افزود: حضور هنرمندان در این مجمع در ارتقای فعالیت‌های آنان مثمر ثمر است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان بر ضرورت برگزاری جلسات گروه‌های صالحین به صورت منسجم تاکید کرد و یادآور شد: گروه‌های صالحین فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تاثیر گذار است.

انتهای پیام/73003/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول