اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 377

حجتی: برخی کاندیداها هنوز با افتخار از سران فتنه یاد می‎کنند

سخنگوی ستاد انتخاباتی ولایتی در گلستان گفت: برخی کاندیداها در برنامه‎های صدا و سیما اسم سران فتنه را با افتخار می‎برند، گمان کردند مردم خیانت‎های آنان را به فراموشی سپرده‎اند.

حجتی: برخی کاندیداها هنوز با افتخار از سران فتنه یاد می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صاحب حجتی شامگاه چهارشنبه در مسجد جامع گرگان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: متاسفانه برخی کاندیداها تصاویر سران فتنه را در ستادهای‎شان می‎زنند و با جسارت اعلام می‎کنند که ما ادامه‎دهندگان همان راه هستیم.

وی با بیان اینکه اکنون مسئله انتخابات به شرایط حساس خود رسیده است، تصریح کرد: شرایطی که در یک الی دو روز منتهی به انتخابات با آن مواجه هستیم دل همه متدینین را به درد آورده است و نگرانی‎هایی برای همه نیروهای وفادار به نظام و تفکر اصولگرایی در چهره دوستان مشاهده می‎شود.

تابلویی که کاندیداها بلند می‎کنند باید با هویت اصلی آنها هم‌خوانی داشته باشد

دبیر شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان متذکر شد: تابلویی که افراد بلند می‎کنند باید با هویت اصلی آنها هم‌خوانی داشته باشد، نمی‎شود که پرچم دفاع از امام، ارزش‎ها و آرمان‎ها را سر داد اما هیچ اثری در رفتار و اعمال ما نباشد.

حجتی افزود: با مطالعه سابقه همین دوستان می‎توان مواضعی از آنها مثال زد که در ایام خودش و حتی بازنگری آن، خاطر مردم را مکدر کرد.

وی با بیان اینکه تابلوی همه نامزدها خط امام را نشان می‎دهد، ابراز داشت: همه کاندیداها می‎گویند که ما پیرو خط امام هستیم پیرو نظام اسلامی و معتقد به قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم اما باید عملکرد و سابقه افراد را ببینیم، اطرافیان و طرفداران آنها را ببینیم که در چه سنگری کار می‎کنند و با چه موضع و دیدگاهی وارد صحنه انتخابات شدند.

مردم حمله به مبانی و ارزش‎های اسلامی را فراموش نمی‎کنند

سخنگوی ستاد انتخاباتی ولایتی در گلستان با تاکید بر اینکه نظام ما مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است، گفت: مگر می‎شود کسانی که مدعی بودند اسلام فقهی، اسلام درستی نیست، دین افیون ملت‎ها و حکومت‎هاست، اطرافیان آنها مجدد بخواهند در مسند حکومتی که بر پایه و اساس دین اسلام نهاده شده ورود کنند.

حجتی بیان داشت: کسانی که ادعای خط امامی می‎کنند، در زمان حاکمیت این آقایان فراموش نکردیم که چه حملاتی به مبانی، ارزش‎ها و اعتقادات افراد متدین و مسلمان ایران اسلامی شد، کسانی که مدعی بودند شهادت امام حسین (ع) ناشی از خشونت علی‏‎بن‏‏‏‎ابیطالب (ع) است، کسانی که عصمت اهل بیت (ع) را انکار کردند هنوز از سوی ملت فراموش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز تلخی فتنه 88 که بر نظام اسلامی وارد شده بر کام ملت مانده است، متذکر شد: هنوز ملت ما خیانت‎هایی که سران فتنه در همراهی و هماهنگی با نظام سلطه و سران استکبار داشتند را فراموش نکردند.

نیروهای وفادار به انقلاب برای شرایط جدید تدبیر کنند

سخنگوی ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در گلستان با بیان اینکه متدینین زنگ خطر را جدی بگیرند، افزود: اینها زنگ خطرهایی برای همه نیروهای متدین و معتقد به نظام اسلامی است که در دو روز منتهی به انتخابات در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، حماسه سیاسی مقتدرانه‎ای از ملت شریف ایران رقم بخورد.

حجتی گفت: همه نیروهای وفادار به انقلاب نگران شرایط جدیدی هستند که اتفاق افتاده، توقعی که از دوستان در عرصه انتخابات داریم این است که برای شرایط جدید تدبیر کنند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم همه دوستان معتقد به نظام با درک شرایط و حضور حداکثری، گزینه برتر که ویژگی‎ها و برجستگی لازم را دارند انتخاب کنند تا ایران اسلامی در دوره جدید شاهد بالندگی، پیشرفت و تعالی کشور در همه عرصه‎ها باشد.

انتهای پیام/83001/40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول