اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 376

از رمز کلید کاغذی روحانی تا خواندن دعای امن یجیب

یک مجری تلویزیون در رسانه ملی با اعلام حمایت از کاندیدای اصلاح‎طلبان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهمترین نماد حسن روحانی این کلید است که می‎تواند ابزار تبلیغاتی خوبی در 24 خرداد باشد.

از رمز کلید کاغذی روحانی تا خواندن دعای امن یجیب

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا رشیدپور شامگاه چهارشنبه در جمع طرفداران حسن روحانی از هواداران ایشان خواست تا به خاطر حضور طیف‎های مختلف سیاسی، شیطنت نکنند تا آخرین فرصت‎شان به ضدفرصت تبدیل نشود.

این مجری تلویزیونی خطاب به حامیان حسن روحانی اعلام کرد: قفل بحران‎ها و مشکلات اقتصادی، فرهنگی با کلید تدبیر حل می‎شود.

رشیدپور خود را یکی از پیش‎قراولان حمایت از حسن روحانی خواند و افزود: گلستان و گرگان خاستگاه اصلاحات است که دارای دختران تحصیل‌کرده و پسران درجه یک است و همه ما به گلستان چشم امید دوخته‎ایم.

این مجری تلویزیونی خاطرنشان کرد: تا 48 ساعت آینده فقط یک روز فرصت است و در این مدت اگر هر یک از هواداران 10 نفر را ترغیب به رای دادن به روحانی کنند این کاندیدا برنده اصلاحات خواهد شد.

علی احمدی استاندار سابق گلستان در دولت اصلاحات نیز با ایراد سخنانی برای خیرمقدم به حسن روحانی گفت: گلستان از نظر جغرافیای سیاسی با داشتن اقوام مختلفی چون فارس، ترکمن، سیستانی، خراسانی و آذری از ابتدای انقلاب تاکنون با وحدت و همبستگی در کنار یکدیگر زندگی می‎کنند.

در این مراسم همچنین متن بیانیه انصراف عارف توسط مجری خوانده شد و حامیان جریان اصلاحات با شعار عارف تشکر تشکر از این کاندیدا قدردانی کردند.

پخش نوای یار دبستانی من و بستن روبان‎های بنفش‎رنگ در دستان هواداران حسن روحانی به نشان از حمایت این کاندیدای اصلاح‎طلب از دیگر حواشی این مراسم بود.

*مجری برنامه در پایان از اصلاح‎طلبان خواست تا فردا پنج‎شنبه 23 خرداد بعد از نماز صبح در شهرداری گرگان، حلقه «امن یجیب» برای پیروزی حسن روحانی در انتخابات شکل دهند تا شاید این کاندیدا با دعای جبهه اصلاح‎طلب وارد گود ریاست‎جمهوری شود.

انتهای پیام/83001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول