اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 405

پیش‎بینی مشارکت بالای 80 درصدی گلستانی‎ها در انتخابات

دبیرستاد انتخابات استان گلستان گفت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت بیش از 80 درصد داشتیم و در این دوره نیز پیش‎بینی می‎شود که مشارکت بالای 80 درصد را با توجه به حضور پرشور مردم در استان گلستان شاهد باشیم.

پیش‎بینی مشارکت بالای 80 درصدی گلستانی‎ها در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمدقاسم حسینی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات استان گلستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بیشترین و کمترین میزان شعب اخذ رای به ترتیب در شهرستان‎های گنبدکاووس و مراوه‎تپه بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در 928 روستا و 26 شهر استان گلستان در حال برگزاری است، تصریح کرد: تعداد واجدین شرایط استان گلستان در این دوره از انتخابات یک‎میلیون و 176 هزار و 859 نفر است که از این تعداد 42 هزار و 650 رای اولی هستند.

دبیر ستاد انتخابات گلستان تعداد عوامل اجرایی در شعب استان را 35 هزار نفر اعلام کرد و افزود: تمامی عوامل برگزارکننده انتخابات آموزش‎های لازم را فراگرفتند و در هر شعبه نیز حدود 20 نفر عوامل اجرایی مشغول فعالیت هستند.

تاکنون هیچ گزارش تخلفاتی در برگزاری انتخابات گلستان وجود نداشته است

حسینی با ابراز خرسندی از اینکه تاکنون هیچ گزارش تخلفاتی در برگزاری انتخابات استان وجود نداشته است، متذکر شد: در ستاد پیشگیری از جرایم نیز تاکنون شکایت و تخلف انتخاباتی به واحدهای مسئول گزارش نشده است.

وی از افزایش میزان تعرفه‎ها خبر داد و یادآور شد: میزان تعرفه انتخابات به میزان نیاز افراد با چند درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

پیش‎بینی مشارکت بالای 80 درصد گلستانی‎ها

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه میزان مشارکت گلستانی‎ها در انتخابات ریاست جمهوری دهم 83 درصد بوده است، اذعان کرد: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت بیش از 80 درصد داشتیم و در این دوره نیز پیش‎بینی می‎شود که مشارکت بالای 80 درصد را با توجه به حضور پرشور مردم در استان گلستان شاهد باشیم.

تاکید بر مشارکت جدی در عرصه سیاسی انتخابات

حسینی با بیان اینکه کشور در موقعیت حساسی قرار دارد، از مردم موقعیت‎شناس خواست تا مشارکت جدی در عرصه سیاسی انتخابات داشته باشند تا در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است، شاهد خلق حماسه‎آفرینی ملت ایران باشیم.

وی در خصوص تعداد اعضای شوراهای شهرهای گلستان بیان داشت: گلستان دارای 16 شورای شهر پنج نفره، هشت شورای هفت نفره، یک شورای 11 نفره و یک شورای 13 نفره است.

انتهای پیام/83001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول