اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره:

106 کودک خرم‌دره‌ای کمک هزینه تغذیه دریافت کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره گفت: طی سال گذشته 106 کودک خرم‌دره‌ای کمک هزینه تغذیه دریافت کردند.

106 کودک خرم‌دره‌ای کمک هزینه تغذیه دریافت کردند

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه هدف این نهاد اقدامات لازم را در بخش‌های مختلف و در قالب سرفصل‌های حمایتی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تامین و ارتقای سطح بهداشت عمومی از طریق اجرای برنامه‌های بهداشتی عملی و ممکن می‌شود، اضافه کرد: رعایت بهداشت محیط و رعایت بهداشت کار از جمله مباحثی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره همچنین رعایت بهداشت در بحث تغذیه و تنظیم خانواده و همچنین مراقبت‌های بهداشتی اولیه کودکان توسط مادران را نیز از دیگر مباحث مورد نیاز برای افزایش ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه هدف عنوان کرد و افزود: کمیته امداد در  فصول مختلف سال با ارائه آموزش‌های لازم و همچنین اعطای سبدهای غذایی برای کودکان نسبت به عملی کردن موارد مذکور اقدام کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در راستای تحقق اهداف امداد در بحث ارتقای سطح سلامتی مددجویان اقدامات چشمگیری انجام شد، اضافه کرد: طی این مدت 106 کودک خرم‌دره‌ای اعم از کودکان تحت پوشش و غیر تحت پوشش به مبلغ 280 میلیون ریال کمک هزینه تغذیه دریافت کردند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر خدمات کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان این نهاد اشاره داشت و گفت: پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان توسط کمیته امداد، پرداخت وام به مددجویان به منظور اجرای طرح‌‌های اشتغالزایی، برگزاری دوره‌های آموزشی شامل مهارت‌های فنی به مددجویان و پرداخت اجاره مسکن به مددجویان نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای حمایت از مددجویان انجام می‌شود.

وی پرداخت مستمری به مددجویان را نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در راستای افزایش توان و قدرت خرید مددجویان دانست و افزود: پرداخت هزینه بهداشت و درمان به مددجویان، تعمیرات مسکن مددجویی، احداث و کمک به خرید مسکن شهری، معرفی مددجویان به ادارات برق، گاز و آب جهت انشعابات رایگان مددجویی از دیگر اقداماتی است که در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول