اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری استان زنجان

5 کتاب از مجموعه شعر شاعران زنجانی منتشر شد

مسئول واحد آفرینش‎های ادبی حوزه هنری استان زنجان گفت: پنج کتاب از مجموعه شعر شاعران زنجانی به همت حوزه هنری استان زنجان منتشر شد.

5 کتاب از مجموعه شعر شاعران زنجانی منتشر شد

رهبر حیدری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کتاب‎های فیروزه خاتم، همسایه‎ای در ماه، یک ربع به یک، راه را برداشت و یک نیم روز، عناوین این پنج مجموعه شعر هستند.

این مسئول با بیان اینکه این مجموعه اشعار اولین کار تولیدی حوزه هنری استان زنجان در زمینه شعر است، ادامه داد: چاپ این مجموعه کتاب‎ها پس از کسر مدت زمان اخذ مجوز برای انتشار، قریب به دو سال زمان برده است.

وی هدف از انتشار این مجموعه کتاب‎ها را حمایت از شاعران متعهد استان دانست و گفت: نشر و گسترش شعر فاخر و متعالی با مضامین آئینی و انقلابی از دیگر اهداف چاپ این کتاب‎ها به شمار می‏رود.

حیدری با بیان اینکه مهم‎ترین رسالت حوزه هنری تولید آثار فاخر هنری است، ابراز داشت: این مجموعه اشعار انتشار یافته از سوی حوزه هنری استان زنجان در موضوعات آزاد، آئینی و دفاع مقدس و عمدتاً در قالب غزل توسط شاعران زنجانی سروده شده است.

به گفته این مسئول، هادی وحیدی، رویا باقری، حسن پاکزاد، رضا اسم‌خانی و علی حنیفه از شاعرانی هستند که آثار آنها در قالب این پنج مجموعه منتشر شده است.

مسئول واحد آفرینش‎های ادبی حوزه هنری استان زنجان یادآور شد: هر کدام از این مجموعه اشعار در یک‌هزار و 100 نسخه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول