اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت فوتبال مازندران:

پرسپولیسی‌ها در مازندران اردو می‌زنند

مسئول هیئت فوتبال مازندران از برگزاری اردوی آمادگی تیم پرسپولیس تهران در رامسر خبر داد.

پرسپولیسی‌ها در مازندران اردو می‌زنند

غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از برگزاری اردوی آمادگی تیم پرسپولیس تهران در رامسر خبر داد و اظهار داشت: این اردو به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در رامسر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوی 10 روزه تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رامسر تصریح کرد: این اردو از 29 خرداد تا هشتم تیر در ارتفاعات و کوهپایه‌های این شهرستان به منظور آمادگی بدنی بازیکنان برگزار می‌شود.

بهروان در ادامه از حضور هشت بازیکن مازندرانی در تیم پرطرفدار پرسپولیس تهران خبر داد و اظهار داشت: محسن بنگر، هادی نوروزی، مهرداد پولادی، محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه و میثم حسینی به عنوان هشت بازیکن مازندرانی در فصل جاری برای این تیم پرطرفدار تهرانی بازی می‌کنند.

مسئول هیئت فوتبال مازندران با اشاره به حضور مدیران مازندرانی در پرسپولیس تهران گفت: آقایان محمد رویانیان و بهروز منتقمی که به ترتیب مدیرعاملی و قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران را بر عهده دارند به عنوان دو مدیر با تجربه مازندرانی در این تیم پرطرفدار فعالیت دارند.

وی افزود: جواد منافی از مربیان باتجربه مازندرانی در کادر فنی در کنار علی دایی سرمربی پرسپولیس تهران روی نیمکت پرسپولیس تهران حضور دارد.

بهروان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به طبیعت زیبا و آب و هوا مازندران تیم‌های مختلف لیگ برتری و لیگ دسته اول فوتبال کشور برای آمادگی بیشتر بازیکنان خود در شهرهای مازندران اردوی آمادگی برپا می‌کنند.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول