اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی اعلام کرد

کارگاه آموزشی GIS در دانشگاه پیام نور شوط

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: کارگاه آموزشی GIS ویژه دانشجویان رشته جغرافیا در دانشگاه پیام نور شوط برگزار شد.

کارگاه آموزشی GIS در دانشگاه پیام نور شوط

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به عملکرد دانشگاه پیام نور واحد شوط، اظهار داشت: کارگاه آموزشی GIS ویژه دانشجویان رشته جغرافیا در دانشگاه پیام نور شوط برگزار شد.

وی بر لزوم تامین رفاه حال دانشجویان در دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: در این راستا بوفه دانشگاه راه‌اندازی شد و به این ترتیب روزانه یک وعده غذایی گرم در میان دانشجویان در سال تحصیلی جاری توزیع شد.

ظهری افزود: در راستای کنترل بهتر دانشگاه و ساماندهی آن، دوربین مداربسته در ساختمان دانشگاه راه‌اندازی و کلاس‌ها و اتاق اساتید با امکانات ویژه مجهز شد.

وی به اقدامات فرهنگی گسترده این واحد اشاره کرد و افزود: به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس و حفظ آثار و ارزش‌های آن، «نمایشگاه دفاع مقدس» در دانشگاه پیام نور شوط برگزار شد.

ظهری بر لزوم تبادل آرا و اندیشه‌های دانشجویان در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در این راستا کرسی‌های آزاد اندیشی به طور مجزا برای خواهران و برادران برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان این مرکز همراه بود.

وی به برگزاری جلسات شورای فرهنگی در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: نشست گفتمان دینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در این دانشگاه برگزار شده و جلسات ماهانه شورای آموزشی دانشگاه در این مرکز تشکیل شد.

ظهری خاطرنشان کرد: مراسم ویژه ارتحال شهید مطهری در این مرکز برگزار شد که به دنبال آن از اساتید دانشگاه و دانشجویان برتر علمی، به منظور ترغیب و تشویق سایر اساتید و دانشجویان برای ارائه عملکرد شایسته در آینده تقدیر شد.

وی به فعالیت‌های فرهنگی مستمر دانشجویان این واحد اشاره کرد و افزود: نشریه «پیغام سحر» به همت دانشجویان پیام نور واحد شوط به صورت هفتگی چاپ شد.

ظهری از برگزاری کارگاه آموزشی سیستم الکترونیک برای کسب اطلاعات جغرافیایی (GIS) برای دانشجویان رشته جغرافیا در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی مواد مخدر نیز با هدف آشنایی دانشجویان با انواع مواد مخدر و مضرات بسیار خطرناک هر نوع از آن‌ها با شرکت تعداد زیادی از دانشجویان مرکز برگزار شد.

وی به حضور گسترده دانشجویان دانشگاه در فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مختلف اشاره کرد و گفت: با همکاری مسئولان دانشگاهی، همه ساله راهپیمایی‌های ملی و مذهبی 22 بهمن، 13 آبان و روز قدس با شرکت گسترده دانشجویان این مرکز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول