اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی قزوین:

جایگاه تعاونی‌ها در حفاظت از منابع طبیعی بی‌بدیل است

مدیر تعاون روستایی قزوین از پیوند فعالیت‌های تعاونی‌ها با منابع طبیعی خبر داد و جایگاه تعاونی‌ها را در حفاظت از منابع طبیعی بی‌بدیل دانست.

جایگاه تعاونی‌ها در حفاظت از منابع طبیعی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناطق معین‌الدین ظهر امروز در دیدار با تعاونی‌داران شهر قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی مرتع‌داری با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد و اظهار داشت: به کارگیری و بهره‌مندی از توان بالقوه و بالفعل تعاونی‌ها در حفاظت از منابع طبیعی، گسترش فرهنگ حفظ، احیا، توسعه و بهره‌برداری بهینه از منابع طبیعی و آبخیزداری بسیار مؤثر و مورد توجه قرار دارد.

مدیر تعاون روستایی قزوین افزود: با توجه به اجرای طرح طوبی بخش کشاورزی در سطح استان قزوین امیدواریم تشکل‌های تعاون روستایی با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری تشکل‌ها بتوانند با اجرای این چنین طرح‌هایی موجب رشد و توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی شده و توسعه را بیشتر کنند.

معین‌الدین ادامه داد: در تیر ماه سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک تعاون روستایی و منابع طبیعی به مدت دو سال به منظور افزایش همکاری‌های دو جانبه منعقد و برنامه‌ریزی شد.

این مسئول تعاونی‌ ادامه داد: گسترش و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط جزو اهداف مهم این تفاهم‌نامه به حساب می‌آید.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: کارگاه آموزشی مرتع‌داری استان قزوین به زودی با حضور تعاونی‌های فعال و اعضا زیر پوشش آنان در سطح روستاها و انجمن صنفی مرتع‌داران استان برگزار شود.

وی آشنایی با طرح‌های مرتع‌داری را هدف اصلی این دوره‌ها ذکر کرد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از گسترش امور تعاونی‌ها در حوزه منابع طبیعی با پیگیری و تلاش کارشناسان تعاون روستایی و همکاری منابع طبیعی استان قزوین خبر داد و این مهم را مثبت ارزیابی کرد.

این مسئول از کسب مجوز درج فعالیت منابع طبیعی در اساس‌نامه تعاونی‌های مرتبط در مهر ماه سال 91 از سوی سازمان تعاون روستایی استان قزوین خبر داد. 

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول