اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کنترل ترافیک مرکز کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه پایش تصویری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنترل ترافیک مرکز استان از طرق سامانه پایش تصویری صورت می‌گیرد.

کنترل ترافیک مرکز کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه پایش تصویری

سرهنگ ابوالحسن ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به آغاز به کار مرکز کنترل ترافیک از طریق سیستم مانیتورینگ خبر داد و گفت: مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک به عنوان نبض کنترل ترافیک است که در کنترل و شناسایی خودروها با سرعت غیر مجاز موثر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد مرکز مانیتورینگ را مرکز کنترل تخلفات و پایش تصویری عنوان کرد و گفت: چند دستگاه دوربین ویژه در مرکز استان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

ملکی در ادامه خاطرنشان کرد: سامانه پایش تصویری از ابتدای سال جاری در مرکز فرماندهی و کنترل استان راه‌اندازی شده که در حال حاضر 10 دستگاه فعال در مرکز استان فعال بوده که در فاز دوم 26 دوربین دیگر به مجموعه اضافه و نصب می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به فعالیت و ثبت تخلفات دوربین‌های پلیس در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز در سطح شهر و معابر درون‌شهری می‌شوند از طریق سامانه پایش تصویری ثبت و جریمه ناشی از تخلفات برای افراد صادر می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به حساسیت و توجه ویژه و قانون‌مند به کنترل ترافیک و تخلفات ناشی از آن این مرکز اقدام به نصب دوربین در مکان‌های پر ترافیک، میادین مرکزی شهر یاسوج کرده است که پلیس در مرکز مانیتورینگ انتظامی استان اقدام به رصد و وضعیت ترافیک سطح شهر می‌کند.

ملکی پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات رانندگی را از اهداف مهم در راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ در سطح استان عنوان کرد و گفت: استقرار و نصب دوربین‌ها در سطح استان در کاهش و شناسایی تخلفات موثر است.

وی، به دیگر اهداف راه‌اندازی کنترل مانیتورینگ در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: نصب دوربین‌ها در مکان‌های پر تردد نقش مهمی در باز ماندن معابر، کنترل ترافیک و هدایت وسایل نقلیه شخصی و مسافرکش در سطح شهرها داشته و رانندگانی که مرتکب تخلف شدند تعرفه جریمه توسط گشت پلیس راهنمایی و رانندگی و یا از طریق پست به درب منازل افراد ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش می‌شود این طرح در شهرستان‌های استان اجرا و گسترش یابد.

انتهای پیام/82011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول