اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس پلیس راه قم

محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم اعلام شد

رئیس پلیس راه قم محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در استان قم را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم اعلام شد

اردشیر جمشیدی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از محدودیت ترافیکی نیمه شعبان خبر داد و اظهار داشت: روز یکشنبه با استفاده از تمام تجهیزات خودرویی و نیرویی و 20 تیم کمکی از استان‌های همجوار و همچنین گشت‌های ویژه استان قم در سراسر راه‌های مواصلاتی استان به صورت آماده‌باش صد درصدی در خدمت زائران محترم کریمه اهل بیت و جمکران خواهیم بود.

وی ادامه داد:‌ تردد ماشین‌های سنگین از جمله تریلی،‌ ‌کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت سه نیمه شب روز یکشنبه مورخ اول تیرماه تا 24 روز دوشنبه سوم تیرماه از محورهای جاده قدیم قم - تهران، ‌قم - سلفچگان، ‌قم -کاشان و بالعکس ممنوع بوده و رانندگان این محورها می‌توانند از محور ساوه - سلفچگان تردد کنند.

رئیس پلیس راه قم اظهار داشت: تردد تمام وسایل باربری از روز یکشنبه از استان‌های جنوبی هرمزگان،‌ سیستان بلوچستان و‌ بوشهر به سمت قم بایستی از مسیر سه راهی نطنز -‌ مورچه‌خورت - دلیجان و ‌سلفچگان – ساوه - تهران صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمام وسایل باربری به استثنای مواد سوختنی و فاسدشدنی که از استان‌های مرکزی و اصفهان در حرکت هستند، بایستی از مسیر سلفچگان – تهران - ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

جمشیدی‌راد افزود: تردد کامیون‌ها و تریلرها از ساعت سه نیمه شب یکشنبه تا ساعت 24 دوشنبه از آزادراه اصفهان - کاشان به سمت قم ممنوع است و رانندگان این وسایل نقلیه بایستی از مسیر میمه – دلیجان - سلفچگان ‌و ‌ساوه - تهران استفاده کنند.

انتهای پیام/2258/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول