اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای طرح ترافیک تابستانی در آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح ترافیک تابستانی در آذربایجان غربی از 18 خرداد ماه جاری آغاز شده است و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد.

اجرای طرح ترافیک تابستانی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه پیش از ظهر امروز عباس فرمانی در نشستی خبری که در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اجرای طرح ترافیک تابستانی را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به دو مرحله‌ای بودن اجرای طرح ترافیک تابستانی در آذربایجان غربی، تصریح کرد: اجرای مرحله اول این طرح از 18 خرداد ماه سال جاری آغاز شده است و تا 18 تیر ماه ادامه دارد.

فرمانی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح ترافیک تابستانی توسط پلیس راه آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: مرحله دوم از 17 مرداد ماه تا 31 شهریور ماه خواهد بود.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی افزود: ایجاد آرامش و رضایتمندی مردم با تسهیل در عبور و مرور از جمله مهم‌ترین اهداف پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در اجرای طرح ترافیک تابستانی است.

وی ادامه داد: اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی، افزایش ایمنی و بهره‌مندی مطلوب از تمام امکانات موجود، برخورد قاطع با متخلفان از مقررات راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی و کنترل دقیق وسائل نقلیه حمل و نقل عمومی و مسافری در جاده‌ها برای ارتقای ایمنی و رضایتمندی مسافران از سایر اهداف پلیس در اجرای این طرح به شمار می‌رود.

فرمانی رسیدگی فوری به تصادفات احتمالی در راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با همکاری و هماهنگی پلیس راه آذربایجان غربی با دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، عبور و مرور در جاده‌های استان تسهیل می‌شود و از تأخیر مسافران و وسائل نقلیه جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/61010/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول