اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس راهور خراسان جنوبی خبر داد

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روز 14 شعبان در خراسان جنوبی

پلس راهور خراسان جنوبی گفت: در روز 14 ماه شعبان برای رفاه حال شهروندان خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روز 14 شعبان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج) اظهار کرد: پلیس راهور خراسان جنوبی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم روز برات در این استان محدودیت‌های ترافیکی خود را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: از ساعت شش صبح تا پایان مراسم برات میدان امام حسین(ع) به سمت مزار شهدا دارای ممنوعیت ترافیک است.

شهروندان بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند

پلیس راهور خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت تنها وسایل نقلیه عمومی می‌توانند تردد کنند، اذعان داشت: از تمامی همشهریان خواستاریم در این روز از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به مزار شهدا استفاده کنند تا مشکل تردد در معابر ایجاد نشود.

حسنی با اشاره به مسیرهایی که شهروندان برای استفاده از وسایل شخصی می‌توانند استفاده کنند، یادآور شد: شهروندانی که در شمال شهر سکونت دارند، می‌توانند از مسیرهای بلوار شهید رجایی، کمربندی شمال و مزار شهدا تردد کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های ضلع شمالی پارک کنند، متذکر شد: شهروندان باید به صورت منظم و ردیفی پارک کرده و در این زمینه دقت کنند.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در طبس

پلیس راهور خراسان جنوبی با اشاره به شهروندانی که در بخش جنوبی و مرکزی شهر بیرجند سکونت دارند، تصریح کرد: آنها می‌توانند از مسیرهای بلوار شهدای عبادی، بعد از تقاطع انقلاب، تقاطع کشتارگاه و مزار شهدا استفاده کنند.

حسنی مسیر معصومیه، میدان معصومیه، کمربندی و مزار شهدا را از دیگر مسیرهایی دانست که شهروندان می‌توانند با وسایل نقلیه شخصی در آن تردد کنند.

وی با بیان اینکه برای روز برات در طبس نیز محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود، افزود: این محدودیت‌ها در محورهای بلوار امام رضا(ع)، بلوار آیت‌الله واعظ طبسی، خیابان مادر و بلوار 22 بهمن اجرا می‌شود.

یک طرفه شدن بلوار امام رضا در طبس

پلیس راهور خراسان جنوبی با بیان اینکه بلوار امام رضا(ع) در  شهرستان طبس در روز برات از شمال به جنوب یک طرفه می‌شود، اضافه کرد: همچنین بلوار آیت‌الله واعظ طبسی نیز از شرق به غرب یک‌ طرفه می‌شود.

حسنی از مسدود شدن خیابان مادر به طرف بلوار امام رضا(ع) از شرق به غرب در روز برات در طبس خبر داد و خاطر نشان کرد: بلوار 22 بهمن از تقاطع حافظیان به سمت امامزاده حسین‌ابن‌موسی‌الکاظم(ع) از جنوب به شمال مسدود می‌شود.

روز برات یکی از آیین‌هایی است که هر ساله در خراسان جنوبی از قدیم‌الایام یک روز قبل از نیمه شعبان در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69010/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول