اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور فارس خبر داد

اولویت جذب هیئت علمی با رشته‌های فنی و مهندسی

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: اولویت جذب هیئت علمی پیام نور در حال حاضر با رشته‌های فنی و مهندسی است.

اولویت جذب هیئت علمی با رشته‌های فنی و مهندسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، سعید مظلومیان اظهار داشت: متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه پیام نور تنها باید از طریق سایت جذب وزارت علوم اقدام کنند و در حال حاضر راه دیگری برای این منظور وجود ندارد.

وی افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام دور جدید باید منتظر اطلاعیه و فراخوان وزارت علوم باشند.

مظلومیان خاطرنشان کرد: در فراخوان‌های جدید برای استان فارس در تمام رشته‌ها (به جز چند رشته کمیاب) عضو هیئت علمی با مدرک دکتری جذب می‌شود.

این مسئول، متمرکز شدن جذب اعضای هیئت علمی را بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و در این زمینه ابراز داشت: با جذب اعضای هیئت علمی به صورت متمرکز، علاوه بر ایجاد عدالت در امر انتخاب و گزینش متقاضیان، زمینه جذب اعضای علمی از بین متقاضیان بومی این استان نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: مراحل تشکیل پرونده و مصاحبه‌های علمی و عمومی 76 متقاضی جذب عضویت هیئت علمی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور فارس برگزار شد.

مظلومیان تصریح کرد: پس از ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی در سایت وزارت علوم، در فراخوان‌های شهریور 91، بهمن 91 و فروردین 92، اسامی متقاضیان از سوی وزارت علوم به این دانشگاه اعلام و مراحل تشکیل پرونده و بررسی صلاحیت‌های آنان انجام و مدارک شرکت‌کنندگان به مدیریت جذب سازمان مرکزی برای معرفی پذیرفته شدگان نهایی ارسال شد.

وی با بیان اینکه استان فارس یکی از استان‌های پیشرو در امر بررسی صلاحیت‌های پرونده متقاضیان جذب و انجام مراحل گزینش اعضای هیئت علمی است، افزود: در این دوره نیز در موعد مقرر مراحل جذب در این استان انجام و پرونده‌ شرکت‌کنندگان به ستاد جذب دانشگاه تحویل شد.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس ابراز امیدواری کرد اسامی نهایی اعضای هیئت علمی جدید از سوی وزارت علوم به زودی اعلام شود.

انتهای پیام/2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول