اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده هیئت فوتبال استان مازندران:

پرسپولیسی‌ها امروز به پایتخت برمی‌گردند

نماینده هیئت فوتبال استان مازندران با اشاره به لغو بازی بین تیم فوتبال پرسپولیس و منتخب عباس‌آباد گفت: پرسپولیس امروز ساعت 14 به اردوی خود در رامسر پایان داده و به پایتخت باز می‌گردند.

پرسپولیسی‌ها امروز به پایتخت برمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، بازی تدارکاتی بین پرسپولیس تهران و منتخب عباس آباد لغو شد.

رضا فرزین‌فر نماینده هیئت فوتبال استان مازندران با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر افزود: قرار بود این بازی در اردوگاه ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر بین دو تیم نامبرده برگزار شود که به صورت ناگهانی و تنها در چند ساعت باقی مانده به زمان شروع بازی، این بازی لغو شد.

وی گفت: پرسپولیس امروز ساعت 14 به اردوی خود در رامسر پایان داده و به پایتخت باز خواهند گشت.

این مسئول اعلام کرد: تیم پرسپولیس در مدت اقامت در شهرستان رامسر در مجتمع بام سبز رامسر استراحت و برای تمرین در اردوگاه شهید چمران رامسر که فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای با مکان اقامت قرمزپوشان پایتخت داشت حضور می‌یافتند.

وی عنوان کرد: در این مدت که تیم پرسپولیس در رامسر حضور پیدا کرد، قراردادی هم بین پیشکسوتان تیم پرسپولیس و مدیر مجتمع بام سبز رامسر برای استفاده از امکانات شهرستان و اردوهای بعدی بسته شد.

به گزارش فارس، تیم پرسپولیس تهران با یک تساوی در مقابل پرسپولیس قائمشهر و یک برد در مقابل سپیدرود رشت و لغو بازی با منتخب عباس آباد به اردوی خود در شهر نمونه گردشگری پایان داد.

انتهای پیام/86024/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول