اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت شهید بهشتی

گلزار شهدای زرند غبارروبی شد

در سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران انقلاب گلزار شهدای زرند غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای زرند غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند در سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران انقلاب پیش از ظهر امروز گلزار شهدای زرند غبارروبی و عطرافشانی شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه رئیس و جمعی از قضات دادگستری شهرستان زرند با حضور در گلزار شهدا این شهرستان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

شرکت‌کنندگان با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

به همین مناسبت رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری زرند با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) از بیماران بستری در بخش‌های مختلف عیادت کردند.

همچنین در پایگاه نماز جمعه شهر زرند پس از نماز جمعه ملاقات مردمی با قضات دادگستری در یک فضای صمیمی صورت گرفت و تعدادی از مردم به بیان مشکلات قضائی خود پرداختند و قضات راهکارهای لازم را برای احقاق حق ارائه کردند.

به گزارش فارس، طی هفته قوه قضائیه چند برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه، دیدار قضات و کارکنان دادگستری با امام جمعه زرند، مشاوره حقوقی رایگان طی هفته، نشست صمیمی قضات با مردم در مساجد مختلف شهرستان زرند، بازدید از ندامتگاه، نشست بسیجیان با قضات، قرائت زیارت عاشورا، کوهنوردی و مسابقات فوتسال برگزار شد.

انتهای پیام/80022/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول