اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد

ساخت نخستین مستند شهدای هنرمند استان زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: ساخت مستند دو برادر شهید، عزیزالله و رضا امیریان در استان زنجان آغاز شد.

ساخت نخستین مستند شهدای هنرمند استان زنجان

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت مستند زندگی شهیدان عزیزالله و رضا امیریان در زنجان آغاز شد.

وی با بیان اینکه ساخت فیلم‌های مربوط به شهدای هنرمند استان زنجان در سال جاری صورت می‌گیرد، افزود: این مستند نخستین فیلم مربوط به شهدای هنرمند استان زنجان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از آغاز ساخت فیلم‌های مربوط به شهدای هنرمند استان زنجان خبر داد و گفت: این فیلم نخستین مستند مربوط به شهیدان امیریان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساخت مستند مربوط به زندگی شهدای هنرمند انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این مستندات در آشنایی مردم با شهدای هنرمند تاثیرگذار باشد.

هاشمی بر ضرورت مستند‌سازی همه آثار به جا مانده از شهدا تاکید کرد و گفت: هنوز این مستند سازی‌های به نحو مطلوبی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه ضروری است همه دستگاه‌های ذیربط نسبت به انتشار آثار هنرمندان اقدامات لازم انجام دهند، یادآور شد: مستندات جمع‌آوری شده در بسیج هنرمندان در کنگره شهدای هنرمند استان زنجان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: شهید عزیز الله امیریان هنرمند خوشنویس و شهید رضا امیریان هنرمند تابلو ساز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دیدار سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با خانواده شهید هنرمند قربان علی فرخ‌نیا خبر داد و گفت: تا کنون سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با خانواده‌های شهیدان امیریان، فرخ‌نیا، عباسی،طهماسبی،کمال میر صدری دیدار کرده است.

*دیدار با خانواده شهید فرخ‌نیا

هاشمی ادامه داد: اعضای شورای مرکزی بسیج هنرمندان استان زنجان از خانواده شهید هنرمند قربان علی فرخ‌نیا دیدار کرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان گفت: بازدید از خانواده‌های شهدا از برنامه‌های جانبی این جشنواره محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه این کنگره در سال جاری برگزار می‌شود، افزود: هم اکنون سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان نسبت به جمع‌آوری آثار شهدای هنرمند استان زنجان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون آثار چندین شهید هنرمند در استان جمع‌آوری شده است، افزود: اقدامات لازم برای شناسایی و جمع‌آوری شهدای هنرمند استان زنجان انجام می‌شود.

وی سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند را از وظایف مسئولان عنوان کرد و گفت: در این زمینه سازمان بسیج هنرمندان هر هفته از یک خانواده شهید دیدار می‌کند.

انتهای پیام/73003/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول