اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز

مشکلات بهداشتی درمانی دشتستان بررسی شد

در نشستی با حضور پزشکان و نماینده دشتستان در مجلس، مشکلات بهداشتی درمانی دشتستان بررسی شد.

مشکلات بهداشتی درمانی دشتستان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز در نشستی با حضور جمعی از پزشکان شهرستان دشتستان و شهر برازجان در دفتر نماینده دشتستان در مجلس، مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.

احمد کیامرثی، پزشک متخصص داخلی در این نشست ضمن قدردانی از پیگیری‌های قبلی نماینده دشتستان و توجه ایشان به مسائل بهداشت و درمان اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که خداوند ما را در مسیری قرار داده تا بتوانیم مشکلی از مردم را حل و دردهای آنها را تسکین دهیم.

وی پاره‌ای از مشکلات جامعه پزشکی و پرستاری شهرستان را نیز مطرح کرده و خواستار پیگیری و رسیدگی به آنها شد.

این پزشک متخصص ابراز داشت: رسیدگی به بخش بهداشت و درمان نیازمند عزم همگانی است و تمام مردم و مسئولان باید در این عرصه اهتمام ورزند.

نماینده دشتستان در مجلس نیز اظهار داشت: پزشکان در جامعه نقش اساسی و تاثیرگذار دارند و امیدوار هستیم همواره بتوانند از توان و ظرفیت خود به نحو مطلوب استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده جلسات کارگروه‌های تخصصی مختلف دفتر نماینده دشتستان به‌منظور بررسی مشکلات، ارائه راهکارها و امور مشاوره‌ای به‌صورت منظم برگزار می‌شود.

دیگر پزشکان حاضر در جلسه نیز به بیان مطالبات و مشکلاتی نظیر کمبود امکانات و تجهیزات تخصصی، مشکلات مربوط به نقل و انتقال و راه‌اندازی بیمارستان جدیدالاحداث شهید گنجی برازجان، امنیت و کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی پرداختند.

در ادامه این نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از پزشکان متخصص، فرماندار و مسئولین شبکه بهداشت و درمان به‌منظور شناسایی موانع و مشکلات بهره‌برداری از بیمارستان شهید گنجی و ارائه راهکارهای فوری تشکیل شود.

در این نشست همچنین دکتر غلامرضا بردستانی به عنوان مسئول کمیته بهداشت و درمان و مشاوران پزشکی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام/2452/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول