اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نیکشهر:

13 هزار خانواده در نیکشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیکشهر گفت: 13 هزار و 633 خانواده سالمند، از کارافتاده و بی‌سرپرست، زیر پوشش حمایتی کمیته امداد شهرستان ایرانشهر قرار دارند.

13 هزار خانواده در نیکشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند

عبدالناصر ریگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: تاکنون یک‌هزار و 202 خانواده از مددجویان نیکشهری از خدمات مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های زندگی بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: این افراد با شرکت در دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی از خدمات آموزشی در زمینه مسائل دینی و احکام، مباحث فرهنگی، بهداشت فردی و بهداشت روانی استفاده کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد نیکشهر با اشاره به اینکه یک‌هزار و 395 نفر کودک زیر شش سال دچار سوء تغذیه در شهرستان نیکشهر تحت حمایت‌های تغذیه‌ای این نهاد قرار دارند، بیان داشت: این کودکان توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان شناسایی و برای دریافت سبد غذایی ماهانه شامل مواد پروتئینی و لبنی به این اداره معرفی می‌شوند.

ریگی ادامه داد: این کودکان به علل مختلف از جمله عدم تمکن مالی والدین یا عدم توجه به تغذیه آنها دچار سوء تغذیه شده‌اند.

وی اذعان داشت: برنامه‌های آموزشی با استفاده از کارشناسان مجرب و با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان و در راستای توانمندسازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا شده است.

انتهای پیام/75002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول