اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست طرح و توسعه اداره کل بنادر خوزستان:

تقویم مطالعاتی سال 92 اداره کل بنادر خوزستان به تصویب رسید

سرپرست طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بیش از 54 پروژه مطالعاتی در تقویم مطالعاتی سال 92 این اداره کل بررسی و تصویب شد.

تقویم مطالعاتی سال 92 اداره کل بنادر خوزستان به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جهانگیر نجاتی اظهار کرد: بیش از 54 پروژه مطالعاتی با توان داخلی از مجموع 67  پروژه نیازسنجی شده در تقویم مطالعاتی سال 92 اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بررسی و تصویب شد.

وی افزود: این پروژه‌های مطالعاتی در برگیرنده موضوعاتی نظیر تخلیه و بارگیری، ایمنی، فنی ـ عمرانی، مباحث IT، حمل و نقل، آموزشی و مشارکتی و... است که پس از بررسی و ارزیابی‌های لازم در شورای پژوهش این اداره کل مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

سرپرست طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های بلند مدت و سالیانه در توسعه فعالیت‌های مطالعاتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، تهیه تقویم مطالعاتی و راهبری آنهاست، خاطرنشان کرد: با توجه به استراتژی‌های تعریف شده انجام تحقیقات و پژوهش‌ها با سه رویکرد توسعه‌ای و کاربردی، ارتقاء دانش، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی با اتکاء بر توان کارشناسان داخلی است.

وی در پایان گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان همواره با درکی صحیح از موفقیت و جایگاه خود، همگام با دیگر سازمان‌ها، نهادها و موسسات پژوهشی با هدف فرهنگ پژوهش مداری در جامعه بندری با مشارکت و همفکری بیشترکارکنان در راستای بهبود کیفیت پژوهش و استمرار آن در اداره کل گام برداشته و همواره شاهد درخشش کارکنان در زمینه‌های علمی بوده است.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول