اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

کسب تقوا برترین فضیلت ماه رمضان است

امام جمعه بیجار کسب تقوا را برترین فضیلت ماه رمضان عنوان کرد و گفت: رمضان فرصت مغتنمی است که خداوند به بنده‌هایش برای تحول روحی و اخلاقی و تفکر در کردار گذشته‌ داده است.

کسب تقوا برترین فضیلت ماه رمضان است

حجت‌الاسلام علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان انسان‌ها می‌توانند فرایض دینی و واجبات را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: در ماه رمضان تمام آثار برکات و رحمت الهی وجود دارد، ولی ماندگارترین و مهم‌ترین مسئله به دست آوردن تقوای الهی است.

امام جمعه بیجار ادامه داد: همان‌طور که در خطبه آخر رسول خدا درباره آخرین جمعه ماه شعبان آمده است که ای مردم ماه رمضان ماه خدا است و خداوند عنایت خاصی نسبت به این ماه دارد، باید به بهترین نحو از این ماه پر از عظمت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه از نخستین هدیه‌های این ماه به مهمانان الهی برکت است، تصریح کرد: این ماه در پیشگاه خداوند برترین ماه‌هاست و در آن دریای رحمت خداوند به روی همگان باز است.

خطیب جمعه بیجار با تأکید بر رعایت شأن و منزلت ماه رمضان خاطرنشان کرد: بر تمامی افراد جامعه واجب است که شأن این ماه را با تمام وجود رعایت کنند چون ماه مهمانی بندگان خداوند و ضیافت الهی بوده و از ارج و قرب خاصی برخوردار است.

وی با بیان مناسبت‌های ویژه ماه ضیافت الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان سراسر مغفرت و بخشش و بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان جامعه است.

امام جمعه بیجار اضافه کرد: رمضان ماه بخشش و پاک شدن گناهان تمام بندگان خدا به بهانه‌های مختلف است چرا که این ماه تمرین صبر و مقاومت، تقویت اراده و ایستادگی در برابر شیطان است.

مرادی در پایان اظهار کرد: ماه ضیافت الهی بهترین فرصت برای پرداختن به تلاوت قرآن، تدبر در آیات و به‌کارگیری آن در سراسر  زندگی است چرا که قرآن راه درست زیستن را به بشریت می‌آموزد.

انتهای پیام/79015/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول